تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی:همبستگی جهانی با مردم رنج دیده لبنان نشانه وجدان بیدار بشریت است

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد، روندهای تازه و مخاطرات نوپدید عصر بعد از کرونا مورد بحث و بررسی اعضای دولت قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ شد.

در ادامه جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی پس از بررسی، به تصویب هیات وزیران رسید.

لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین ایران و کرواسی به تصویب دولت رسید

هیات وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور، لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی را مصوب کرد تا پس از ارسال آن و بررسی در مجلس شورای اسلامی، به تصویب نهایی برسد.

لازم به ذکر است موافقتنامه مذکور در سال ۱۳۸۲ و با هدف به کارگیری منابع اقتصادی و امکانات بالقوه دو کشور در امرسرمایه‌گذاری و نیز ایجاد و حفظ شرایط مساعد برای سرمایه گذاری سرمایه‌گذاران و با تصدیق لزوم تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری های آنها به تصویب رسیده بود.

موافقتنامه بین ایران و قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی

لایحه موافقتنامه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان، از دیگر مصوبات جلسات امروز هیئت دولت بود.

این لایحه پس از تصویب در دولت، به مجلس شورای اسلامی ارسال و پس از بررسی، به تصویب نهایی می رسد.

تصویب موافقتنامه مالیاتی بین ایران و غنا

هیات وزیران لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری غنا  به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بر درآمد، سرمایه و عواید سرمایه ای را مصوب کرد تا پس از ارسال و بررسی در مجلس شورای اسلامی، تصویب نهایی گردد.

2727




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی:همبستگی جهانی با مردم رنج دیده لبنان نشانه وجدان بیدار بشریت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..