تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی وزیر ارتباطات از قلعه نویی و پروین

قدردانی وزیر ارتباطات از قلعه نویی و علی پروینبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال دعوت محمد جواد آذری جهرمی از بسیاری از چهره‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برای پیوستن به پویش «ایران همدل»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن انتشار تصاویری در استوری اینتستاگرام خود، از دو پیشکسوت ورزشی علی پروین و امیر قلعه نویی برای پیوستن به این پویش قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید

در ادامه استوری اینستاگرام آذری جهرمی را مشاهده می‌کنید.

قدردانی وزیر ارتباطات از قلعه نویی و علی پروین

قدردانی وزیر ارتباطات از قلعه نویی و علی پروین

بیشتر بخوانید

گفتی است؛ امیر قلعه نویی مربی فوتبال نیز ضمن انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از پیوستن خود به پویش «ایران همدل» خبر داد و نوشت:

"این روز‌ها بیشتر از همیشه به همدیگه محتاجیم. به محبتی که قطره قطره جمع بشه و به یک دریای خروشان همدلی تبدیل بشه. تو این روز‌هایی که خیلی از دست‌ها خالی‌تر از قبل شده، خیلی از کسب‌وکار‌ها تعطیل شده و خیلی آبرو‌ها به خطر افتاده، وقتشه که دست به دست هم بدیم و یه ایران همدل بسازیم تا گره‌ای کار کسی باز کنیم و آستینی برای کمک بالا بزنیم.
پیوستن به پویش ایران همدل راه خوبیه که کمک‌های ما در کنار هم یک کار بزرگ رقم بزنه. با شماره‌گیری ستاره ۱۴ یا واریز به شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ در این کار خیر همگانی شرکت کنیم تا ان‌شاالله به مدد حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام، نیازمندی از قلم نیفتد و گوشه‌ای از مشکلات نیازمندان مرتفع شود.
من هم به پویش خیریه‌ ایران همدل می‌پیوندم و از همه‌ی هوادران خوب و مهربان فوتبال ایران دعوت می‌کنم به این پویش بپیوندد تا این کار خیر گسترده‌تر شود."

قدردانی وزیر ارتباطات از قلعه نویی و علی پروین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی وزیر ارتباطات از قلعه نویی و پروین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..