تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی ابعاد حادثه انفجار بندر بیروت در کمیسیون امنیت ملی مجلس

ابوالفضل عمویی، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بررسی تحولات لبنان پس از انفجار رخ داده در بندر بیروت در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: دستیار وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا ضمن حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی به ارائه آخرین اطلاعات درباره تحولات لبنان پس از انفجار رخ داده پرداخت. اعضای کمیسیون هم نظرات خودشان را اعلام کردند و بر ضرورت همبستگی هر چه بیشتر با مردم لبنان تاکید کردند.

عمویی تصریح کرد: بررسی اولویت‌های کاری کمیسیون امنیت ملی در ماههای آتی یکی دیگر از مواردی بود که در این جلسه بررسی شد و رؤسای کمیته‌های ذیل کمیسیون امنیت ملی به ارائه محورهای پیشنهادی خودشان پرداختند.

وی با بیان اینکه طی روزهای آتی کمیته‌های کمیسیون امنیت ملی موضوعات تخصصی خودشان را پیگیری خواهند کرد، گفت: کمیته مرز، فردا به موضوعات مرزی جمهوری اسلامی در استان‌های همجوار با کشورهای همسایه خواهد پرداخت و عصر فردا هم کمیته روابط خارجی جلسه دارد. صبح روز سه شنبه نیز کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی موضوعات کاری خود را مورد پیگیری قرار خواهد داد.

۲۷۲۱۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی ابعاد حادثه انفجار بندر بیروت در کمیسیون امنیت ملی مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..