تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصیحت نخست‌وزیر سابق قطر به عربستان

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، حمد بن جاسم، نخست وزیر و وزیر خارجه پیشین قطر در اشاره به اخبار جدیدی که از تلاش برای هدف گرفتن سعد الجبری، افسر سابق اطلاعاتی سعودی منتشر شده، در سلسله توییت‌هایی نوشت: برایم تاسف برانگیز است که اخبار و وقایع پی در پی‌ای که درباره برادر بزرگتر (منظور عربستان است) می‌شنوم درباره آینده منطقه و عربستان به عنوان بزرگترین موجودیت در منطقه اطمینان بخش نیستند.

او در قالب آنچه آن را توصیه به عربستان توصیف کرد، هشدار داد: ادامه سیاست‌های کنونی آینده عربستان و منطقه را تهدید می‌کند.

بن جاسم تاکید کرد: برخی می‌گویند من با شماتت حرف می‌زنم اما این اخلاق من نیست. من فقط می‌خواهم نصیحت کنم. دعوت به ترک خصومت و رویکرد ماجراجویانه که هیچ‌وقت عواقب خوبی نداشته‌اند. همانطور که از تاریخ درس گرفته‌ایم.

او اضافه کرد: بار دیگر توصیه می‌کنم پرونده جمال خاشقجی (روزنامه‌نگار منتقد سعودی) و پرونده الجبری بسته شوند چنین گامی شکست نیست بلکه تصحیح مسیری خطرناک است.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصیحت نخست‌وزیر سابق قطر به عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..