تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک دست انداز هوشمند به کنترل ترافیک جاده ها + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دست انداز هوشمند یکی اختراعات جالب دانشمندان مکزیکی است که می‌تواند به سازماندهی وضعیت جاده‌های پرتردد کمک شایانی کند. این اختراع که Tope Inteligente نام دارد یک سیستم هوشمند برای تغییر حالت دست انداز است که بر اساس سرعت هر خودرو تنظیم می‌شود.

اگر خودرویی سرعت مجاز را رعایت کند، دست انداز به صورت هوشمند با سطح جاده یکی می‌شود، زیرا دیگر نیازی نیست وسیله نقلیه مذکور از سرعت خود بکاهد. اما اگر راننده‌ای از سرعت مجاز یک محدوده خاص پیروی نکند، Tope Inteligente او را مجبور به این کار می‌کند.

دست انداز هوشمند مذکور شش حالت مختلف دارد که در هر منطقه بر اساس نیاز برنامه ریزی می‌شود که شامل محدودیت سرعت، محل عبور عابر پیاده، محدوده مدرسه، توقف کامل، به خط عابر پیاده احترام بگذارید و یک به یک می‌شود. شاید کاربرد دست انداز قدیمی در همه مناطق ذکر شده یکی باشد، اما با داشتن این فناوری جدید می‌توان این مسئله را تغییر داد و به حالت‌های مختلفی دست پیدا کرد.

در ادامه ویدئو نحوه عملکرد دست انداز هوشمند ساخته شده توسط مکزیکی‌ها را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک دست انداز هوشمند به کنترل ترافیک جاده ها + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..