تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببینید | توضیحات رئیس بنیاد مستضعفان درباره ملک ۱۸۰۰ متری احمدی‌نژاد در ولنجک

ببینید | توضیحات رئیس بنیاد مستضعفان درباره ملک ۱۸۰۰ متری احمدی‌نژاد در ولنجک

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در برنامه نگاه یک گفت: ملکی بوده دست آقای خاتمی، رئیس جمهور اسبق برای موسسه باران که در ایام کرونا این ساختمان برای قرنطینه بیماران آماده شده بود که بعد از این ایام آن ساختمان را می فروشیم. آقای احمدی نژاد هم در حال حاضر در ملک بنیاد مستضعفان در منطقه ولنجک هستند که زمین آن ۱۸۰۰ متر مربع است. البته آماده هستند منتقل شوند به محلی در جنوب شهر بروند. اگر آقایان مدعی مردم داری هستند باید ملک بیت المال را پس بدهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببینید | توضیحات رئیس بنیاد مستضعفان درباره ملک ۱۸۰۰ متری احمدی‌نژاد در ولنجک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..