تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‎ های کلیدی و مؤثر برای تربیت فرزندان به نقل از امام علی (ع)

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نحوه تربیت فرزندان یکی از مهم‌ترین اصولی است که در نهایت نقش بسزایی در شکل گیری یک جامعه خواهد داشت، چرا که هر جامعه از مجموعه افرادی تشکیل می‌شود که شخصیت هر کدام ابتدا در خانواده شکل می‌گیرد، بنابراین تربیت فردی هرشخص نتیجه مستقیمی در فرهنگ یک جامعه می‌گذارد. تربیت در دین اسلام نیز به عنوان برترین و کامل‎ترین دین از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است و احادیث فراوانی از معصومین در ارتباط با این موضوع وجود دارد. 

به تازگی تصویرنگاشتی در فضای مجازی منتشر شده که نکاتی مهم درمورد تربیت فرزندان را به نقل از حضرت علی (ع) بازنوشت کرده است، راهکارها و توصیه‌هایی که خوب است پدر و مادرها در نحوه تربیت کودکانشان از همان ابتدا بدانند و رعایت کنند.

در ادامه، این تصویرنگاشت را با محوریت شیوه‌های امیرالمؤمنین در تربیت فرزندان مشاهده می‎کنید.

تربیت فرزند از نظر امام علی (ع)

بیشتر بخوانید

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‎ های کلیدی و مؤثر برای تربیت فرزندان به نقل از امام علی (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..