تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یحیی پرسپولیسی‌ها را جریمه کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ برتر و ناکامی این تیم در دو هفته اخیر این تصور را به وجود آورد که بازیکنان و کادرفنی این تیم انگیزه خود را از دست داده‌اند ولی به نظر می‌رسد خلاف این موضوع در اردوی قرمزها وجود دارد.

کمال کامیابی‌نیا، هافبک تیم پرسپولیس در یک گفت و گوی تلویزیونی اعلام کرد بازیکنان این تیم پس از تساوی مقابل نساجی از سوی کادرفنی مبلغ یک میلیون تومان جریمه شده‌اند و قرار است به خاطر شکست مقابل ذوب آهن هم درصدی از قراردادشان کسر شود.

بیشتر بخوانید: اعلام ساعت بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان

255 252




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یحیی پرسپولیسی‌ها را جریمه کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..