تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار اسکوچیچ با تنها سرمربی کروات لیگ/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز در محل هتل المپیک تهران با لوکا بوناچیچ هموطن خودش که هدایت ذوب‌آهن را برعهده دارد دیدار و گفت و گو کرد.

بوناچیچ که همراه ذوب‌آهن به تهران سفر کرده بود تا مقابل پرسپولیس به میدان برود، در جریان این سفر با اسکوچیچ گفت و گوی صمیمانه‌ای داشت. این در حالی است که سرمربی کروات تیم ملی با همتایان خود در تیم های لیگ برتری دیدارهای گسترده‌ای داشته و حالابا بوناچیچ نیز این ملاقات را تکرار کرد.

بوناچیچ که از برد تیمش مقابل پرسپولیس خرسند بود هم با روی باز پذیرای هموطن خود و سرمربی کنونی تیم ملی ایران شد و دوطرف درباره مسائل مختلف فوتبالی به گفت و گو نشستند.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار اسکوچیچ با تنها سرمربی کروات لیگ/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..