تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | گلخانه‌ای برای صادرات

مجموعه گلخانه ای امین پردیس با بیش از ۵۵ هکتار گلخانه در حال بهره برداری بزرگترین مجموعه گلخانه ای ایران به شمار می رود. این مجموعه توان تولید ۱۵۰۰۰ تن سبزی و صیفی گلخانه ای (اعم از فلفل دلمه ای رنگی، گوجه فرنگی، بادمجان و خیار) را در سال دارد.

  در حال حاضر تمرکز تولید این مجموعه روی محصول فلفل دلمه ای رنگی است. با توجه به شرایط تحریمی و کاهش شدید صادرات نفتی در کشور، این مجموعه توانسته است تا ۷۵ درصد از تولیدات خود را به خارج از کشور صادر کند. اشتغال زایی مستقیم برای بیش از ۶۰۰ نفر و اشتغال‌زایی غیر مستقیم برای بیش از ۲۰۰۰ نفر نشان از این دارد که کشور ایران پتانسیل بالایی برای قطع وابستگی به نفت دارد. گزارش حاضر در یکی از گلخانه های این مجموعه در شهرستان شهرضا استان اصفهان تهیه شده است.   منبع: ایستا

265 256




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | گلخانه‌ای برای صادرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..