تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فهرست ۱۰ تراشه برتر نیمه اول ۲۰۲۰ منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته سایت AnTuTu فهرست گوشی‌های هوشمندی که بالاترین امتیاز در عملکرد را در ماه جولای داشتند منتشر کرد. در این فهرست ۱۰ SoC (سیستم روی تراشه) برتر در نیمه اول سال ۲۰۲۰ معرفی شده است. این تراشه‌های برتر از امتیاز ۲۴۹۱۵۱ تا ۴۰۱۱۰۸ را ثبت کرده‌اند.

سه مورد برتر فهرست ۱۰ تراشه برتر 

سه مورد برتر این فهرست، سه تراشه اسنپدراگون ۸۶۵، مدیاتک Dimensity 1000 پلاس و اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بودند. مدیاتک مدعی جدیدی در تراشه‌های سطح بالاست و Dimension 1000 پلاس دارای مودم 5G است، اما اسنپدراگون ۸۶۵ برای پشتیبانی 5G باید از مودم جداگانه X55 استفاده کند. سه جایگاه بعدی توسط Kirin 990 5G، اسنپدارگون ۸۵۵ و Kirin 990 تصاحب شده است. چهار مورد آخر را هم تراشه‌های Dimension 1000 L ،Kirin 980 ،Kirin 985 5G و Dimension 820 تکمیل می‌کنند.

در ادامه می‌توانید این فهرست را مشاهده کنید، اطلاعات کامل امتیاز‌های کسب‌شده توسط هر تراشه در کنار نام آن نوشته است:

فهرست ۱۰ تراشه برتر نیمه اول ۲۰۲۰ منتشر شد

دلیل عدم وجود تراشه‌های اگزینوس در فهرست AnTuTu

شاید برای شما سوال باشد که چرا هیچیک از مدل‌های تراشه‌های اگزینوس نتوانسته‌اند به فهرست ده‌تایی AnTuTu راه یایند؛ باید بگوییم که این سایت تنها عملکرد گوشی‌های اندرویدی داخلی را مقایسه کرده است، بازار داخلی AnTuTu چین است و پرچمداران سامسونگ به مقصد چین (و آمریکای شمالی) از تراشه‌های اسنپدارگون استفاده می‌کنند.

کوالکام در صدر فهرست ده‌هایی عملکرد سایت AnTuTu قرار دارد و مدیاتک در نهایت تلاش می‌کند تا در سطح کوالکام رقابت کند، هرچند هنوز هم اختلاف قابل توجهی در امتیاز‌ها وجود دارد. به طور کلی دستگاه‌هایی که از تراشه‌های موجود در فهرست برترین‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فهرست ۱۰ تراشه برتر نیمه اول ۲۰۲۰ منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..