تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت: امکان حذف نسخه جدید مرورگر اج پس از نصب وجود ندارد

اوایل سال ۲۰۲۰ بود که مایکروسافت نسخه جدید مرورگر اج را برای دسترسی عموم عرضه کرد؛ نسخه‌ای که برخلاف نسخه اصلی مرورگر اج مبتنی بر کرومیوم توسعه داده شده بود. در ابتدا مایکروسافت اعلام کرد که نصب نسخه جدید مرورگر اج تماما در اختیار کاربران است.

بعدها مشخص شد باوجود اینکه نصب نسخه مبتنی بر کرومیوم مرورگر اج به اختیار کاربران خواهد بود؛ اما پس از نصب آن دیگر نمی‌شود مرورگر اج را حذف کرد یا نسخه قدیمی را جایگزین نسخه جدید کرد.

پس از نصب نسخه جدید مرورگر اج، به‌صورت پیش‌فرض جایگزین نسخه قدیمی خواهد شد و دسترسی کاربر به نسخه قدیمی را کاملا قطع خواهد کرد. حال، سران مایکروسافت نه‌تنها این موضوع را تایید کرده‌اند، بلکه با انتشار اسنادی، علت آن را توضیح داده‌اند:

پس از در دسترس قرار گرفتن نسخه جدید مرورگر اج که مبتنی بر کرومیوم است در ماه ژانویه ۲۰۲۰ تصمیم گرفته شد که نسخه جدید، جایگزین نسخه قدیمی شود. ما می‌خواهیم تمامی کاربران از آخرین نسخه مرورگر اج استفاده کنند تا از مواردی ازجمله عملکرد بهتر، امنیت بیشتر، خلاقت و پشتیبانی هرچه بهتر برخوردار شوند.

نسخه جدید مرورگر اج به کاربران مدیریت کامل در جهت انتقال اطلاعات از نسخه قدیمی به جدید را می‌دهد. به دلیل اینکه نسخه جدید مرورگر اج بخشی از آپدیت امنیتی ویندوز شده است نیز امکان حذف آن یا بازگشت به نسخه قدیمی وجود ندارد.

مقاله‌های مرتبط:

با توجه به گفته‌ها می‌توان حدس زد که مایکروسافت به پشتیبانی از نسخه قدیمی مرورگر اج خاتمه داده و تمامی تمرکز خود را روی نسخه مبتنی بر کرومیوم مرورگر اج گذاشته است. در حال حاضر برخی روش‌ها برای حذف مرورگر جدید وجود دارد که می‌توان به استفاده از پاورشل اشاره کرد؛ اما چنین اقدامی از طریق تنظیمات ویندوز غیرممکن خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت: امکان حذف نسخه جدید مرورگر اج پس از نصب وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..