تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ یک در ایستگاه سرنوشت

عرفان حاج‌بابایی: لیگ یک بازهم به حساس ترین روزهای خود رسیده. روزهایی که در آن قرار است تکلیف سهمیه های لیگ برتری مشخص شد. سهمیه ای که مس رفسنجان اولین آن را به نام خود ثبت کرده و قرار است فصل آینده در لیگ برتر حضور داشته باشد. اما حالا جنگ بر سر سهمیه دوم است. سهمیه ای که دو تیم صنعتی از کرمان و اراک بیشترین شانس را برای دریافت آن دارند.

شنبه سرنوشت‌ساز از راه می‌رسد

در حال حاضر پس از مس رفسنجان که با 63 امتیاز صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده، تیم مس کرمان با 60 امتیاز در جایگاه دوم است و آلومینیوم اراک با 57 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. نکته جذاب این دیدار اما جدالی است که این دو تیم امروز در شهر کرمان باید باهم برگزار کنند. دیداری که در فاصله یک هفته تا پایان بازی های لیگ یک برگزار می شود و می تواند تا حدود زیادی تکلیف دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر را مشخص کند. در این مسابقه اگر مس به پیروزی برسد، تکلیف دومین تیم صعود کننده هم مشخص خواهد شد و دو تیم از استان کرمان، لیگ یک را به مقصد لیگ برتر ترک می کنند اما اگر نتیجه ای به جز برد مس رقم بخورد، همه چیز به روز آخر و هفته سی و چهارم کشیده خواهد شد.

آماده‌باش فدراسیون برای فینال لیگ یک

حساسیت بازی شنبه شب به قدری بالا است که فدراسیون هم با تدابیر خاصی آن را زیرنظر خواهد گرفت. بر اساس اخبار رسیده از سازمان لیگ، بازی حساس تیمهای مس کرمان و آلومینیوم اراک با حضور افسران کمیته ضد دوپینگ برگزار خواهد شد. اتفاقی که معمولا در هفته های پایانی لیگ برای حساسیت بالای بازی ها انجام می شود. همچنین قضاوت این دیدار مهم هم به اشکان خورشیدی، از داوران برتر فوتبال ایران سپرده شده و همه چیز برای برگزاری یک دیدار مهیج آماده است. این دیدار جذاب امشب از ساعت 20 به میزبانی مسی ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: جدال بر سر سهمیه حساس تر از جنگ قهرمانی

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ یک در ایستگاه سرنوشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..