تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درباره جنایات آمریکا می‌توان چند کتاب نوشت

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی منتسب به مقام معظم رهبری با انتشار پستی در رابطه با بمب اتمی منفجر شده از سوی آمریکا در سال ۱۹۴۵ و در شهر هیروشیما، بخشی از سخنان رهبر انقلاب درباره این انفجار را منتشر کرد. رهبر انقلاب در این باره اعلام کردند که دولت آمرییکا مستکبر، بی دین و فاقد اخلاق است و اگر کسی بخواهد درباره جنایات او حرف زند، می‌تواند چندنی کتاب بنویسد. متن منتشر شده در پست به این شرح است:

"رهبر انقلاب: آمریکا در ماه اوت ۱۹۴۵ با یک بمب اتمی در شهر #هیروشیما، به طور فوری و آنی، صد هزار نفر را کشت! طبیعت ارتش استکباری، بی‌دین، بی‌خدا و فاقد اخلاق #آمریکا این است. اگر کسی بخواهد راجع به جنایات ارتش‌های قدرت‌های استکباری حرف بزند، چندین کتاب می‌شود نوشت و باید نوشت. "

جنایت آمریکا

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درباره جنایات آمریکا می‌توان چند کتاب نوشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..