تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی می 10 پرو پلاس با نام شیائومی می 10 اولترا معرفی خواهد شد

شیائومی ازجمله شرکت‌هایی است که برای سلیقه‌های مختلف و همچنین بودجه‌های متفاوت، محصولاتی با ارزش خرید بالا تولید می‌کند. درواقع می‌توان شیائومی را از شرکت‌هایی دانست که گوشی‌های هوشمندی با مشخصات سخت‌افزاری قابل توجه و برچسب قیمتی مقرون به‌صرفه ساخته و به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

برای مدتی می‌شود که اخباری در فضای مجازی منتشر شده، مبنی بر اینکه شیائومی به‌زودی از دو گوشی هوشمند رونمایی خواهد کرد. این اتفاق که گویا هفته آینده رخ می‌دهد شامل رونمایی از دو تلفن هوشمند خواهد بود که متشکل از شیائومی می ۱۰ پرو پلاس و نسخه‌ای ویژه از ردمی کی ۳۰ با نام کامل Redmi K30 Extreme Commemorative Edition می‌شود.

حال، اخباری به گوش می‌رسد که شیائومی نام می ۱۰ پرو پلاس را به می ۱۰ اولترا تغییر داده است. این موضوع را لی جون، یکی از موسسان و از مقامات اجرایی شیائومی تایید کرده است. لی جون توضیح داده است که نام شیائومی می ۱۰ اولترا برای بازار جهانی به کار گرفته خواهد شد و برای بازار چین نیز نام می ۱۰ سوپریم ادیشن انتخاب شده است.

مقاله‌های مرتبط:

در ادامه لی جون توضیح داده است که دو مدل از می ۱۰ اولترا به بازار عرضه خواهد شد که مدل دوم، نسخه‌ای ویژه و مخصوص کلکسیونرها خواهد بود. هنوز مشخص نیست که نسخه دوم چه تفاوتی با نسخه استاندارد شیائومی می ۱۰ اولترا خواهد داشت.

با این حال، می‌توان به مواردی ازجمله استفاده از متریال‌های متفاوت برای نسخه کلکسیونر اشاره کرد. اصولا نسخه‌های پریمیوم و ویژه از بدنه‌ای از جنس سرامیک استفاده می‌کنند یا سخت‌افزاری به مراتب توانمندتر نسبت به نسخه استاندارد دارند. باید صبر کرد و دید که شرکت چینی چه سورپرایزهایی را برای طرفداران خود در نظر گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی می 10 پرو پلاس با نام شیائومی می 10 اولترا معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..