تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ برگزیده مرحله دوم «عصر جدید» معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه تلویزیونی «عصر جدید»، عصر امروز (جمعه ۱۷ مرداد) روی آنتن شبکه سه رفت که در آن، نتیجه آرای مردمی مرحله دوم اعلام شد.

در مرحله دوم این برنامه، داوران در هر قسمت، دو اجرا را انتخاب می‌کردند، که در نهایت، انتخاب نهایی به عهده مخاطبان بود.

در قسمت اول، گروه جوانمردان با دو میلیون و ۳۵ هزار و ۶۶۶ رای، بر عرفان طهماسبی برتری یافت.

در قسمت دوم، گروه مجاز و امیر صالحی انتخاب شده بودند که گروه مجاز توانست با دو میلیون و ۱۹۸ هزار و ۵۵۲ رای مردم، به مرحله بعدی راه پیدا کند.

برای قسمت سوم، رقابت بین بهاره سرگل‌زایی و گروه مثلث بود که بهاره سرگل‌زایی با دو میلیون و ۱۰۲ هزار و ۱۳۹ رای مردمی توانست به مرحله نیمه نهایی برود.

در قسمت چهارم، مجید معظمی و علی فریادی حضور داشتند که معظمی، خواننده گچ‌کار با دو میلیون و ۲۱۳ هزار و ۳۸۵ رای مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

برای قسمت پنجم هم بین گروه ضربان و پارسا سیمین‌مرام رقابت بود که مردم، گروه ضربان را با یک میلیون و ۸۵۳ هزار و ۴۱۲ رای به مرحله نیمه‌نهایی فرستادند.

در بخش دیگر این برنامه، داوران بین بازنده‌های مرحله دوم «عصر جدید» باید انتخاب می‌کردند و زنگ نجات برای آن‌ها می‌زدند.

در این مرحله، رویا نونهالی زنگ نجات را برای علی فریادی، استندآپ کمدین زد و امین حیایی هم زنگ نجات خود را برای خواننده محلی، عرفان طهماسبی نواخت.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ برگزیده مرحله دوم «عصر جدید» معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..