تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبر از سلامتی سیدعلی صالحی

این شاعر با تایید این‌که در پی سکته قلبی، زیر تیغ جراحی رفته است، درباره وضعیت جسمی خود گفت: «الان توان حرف زدن ندارم. حالا حدود چهار هفته از جراحی می‌گذرد.»

او افزود: «علت این‌که دیر خبر دادم آن است که از جواب تلفن دادن ناتوان بودم. بیش از این، برایم حرف زدن سخت است.»

سیدعلی صالحی، زاده یکم فروردین ۱۳۳۴ در ایذه استان خوزستان است.

«لیالی… لا»، «منظومه‌ها»، «پیشگو و پیاده شطرنج»، « دیر آمدی ری‌را»، «دعای زنی در راه که تنها می‌رفت»، «دریغا مُلا عمر»،  «چیدن محبوبه‌های شب»، «چند رؤیا مانده تا طلوع رنگین‌کمان»، «زندگی کن بگذار دیگران هم زندگی کنند»، «ما نباید بمیریم»، «رؤیاها بی‌مادر می‌شوند»، «کتاب کوچک معصومیت و امید»، «پرده را کنار بزن در پایان عشق پیروز است»، «این شفا برسد به دست مجروح‌ترین رؤیاها»،  «زن در سایه چهره‌اش را نشان می‌دهد»، «دعوت به دعای عهد زنان»،  «دختر ویولن‌زن در کوچه‌های برفی آذرماه»، «منشور شعر حکمت» و از جمله کتاب‌های این شاعر هستند.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبر از سلامتی سیدعلی صالحی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..