تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دل‌نوشته گوهر خیراندیش برای درگذشتِ ماه‌چهره خلیلی/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درگذشت ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون که امروز (جمعه ۱۷ مرداد) در لندن اتفاق افتاد، جامعه هنری کشورمان را سوگوار کرده است. در همین ارتباط، گوهر خیراندیش، دل‌نوشته‌ای را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

این بازیگر پیشکسوت به یاد ماه‌چهره خلیلی نوشته است:

«متاسفانه باخبر شدم که ماه‌چهره عزیزم را سرطان کبد از ما گرفت. ماهی جانم این رفتن و کوچ غریبانه‌ات را باور ندارم. تو و مجید اوجی عزیز در این سریال «مرضیه» چه یادگاری عجیبی از خودتان یادگار گذاشتید. مرگ بر سرطان که همه عزیزانم را از من گرفت. پدرم، خواهرم، خواهرزاده‌ام، عموزاده‌ام، همکلاسی‌ام، همکارم، دوستانم و دختر نازنینی مثل تو را... با ماه‌چهره جانم در سریال کلاه پهلوی، مختارنامه و مرضیه بازی کردیم و دوستان جان بودیم.»

این مطلب را هم بخوانید:  ماه‌چهره خلیلی درگذشت ۵۷۵۷



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دل‌نوشته گوهر خیراندیش برای درگذشتِ ماه‌چهره خلیلی/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..