تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بدون دوربين‌ ها، قلم‌ ها و دلسوزی‌ هاى خبرنگاران لحظه‌ ها ماندگار نمی‌شود!

رهبر معظم انقلاب:

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کانال منتسب به مقام معظم رهبری پستی را به مناسبت روز خبرنگار منتشر کرده است. پست منتشر شده به سخنان رهبر معظم انقلاب در سال ۸۰ مربوط می‌شود؛ متن پست منتشر شده به این شرح است:" اگر زحمات شما نباشد این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود... شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌هاى شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کار‌های ما مثل چیز‌های تثبیت نشده است."

خبرنگار از دید رهبر

بدون دوربين‌ ها، قلم‌ ها و دلسوزی‌ هاى خبرنگاران لحظه‌ ها ماندگار نمی‌شود!

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بدون دوربين‌ ها، قلم‌ ها و دلسوزی‌ هاى خبرنگاران لحظه‌ ها ماندگار نمی‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..