تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنکور در کمیسیون آموزش مجلس

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، درباره میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنکور کارشناسی ارشد، اظهار داشت: نمایندگان عضو این کمیسیون در حوزه‌های انتخابیه خود چندین حوزه برگزاری آزمون کنکور کارشناسی ارشد را از نزدیک بازدید کرده‌اند، ضمن این که من نیز امروز چند محل برگزاری آزمون را در شهر همدان از نزدیک دیدم تا بتوانیم گزارشی را تهیه کرده و در جلسه آتی کمیسیون آموزش آن را بررسی کنیم.

وی افزود: در برخی از حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی بالا بوده و حتی فاصله دو داوطلب بیش از میزانی بوده که وزارت بهداشت تعیین کرده، اما در برخی از حوزه‌های برگزاری آزمون پروتکل‌های بهداشتی کمتر رعایت شده است و حتی فضای مساعدی نبوده و هوای محل برگزاری آزمون در حال چرخش بود.

حجت‌الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: در برخی محل‌های برگزاری آزمون شاهد فضای بسته بودیم که به هیچ وجه هوا امکان جابجایی نداشت. این در حالی است که در برخی محل‌های برگزاری آزمون تست تب و توزیع ماسک در ورودی به محل آزمون انجام می‌شد، ولی امکان جابجایی هوا در سالن‌های وجود نداشت.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در مجموع می‌توانم بگویم که رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از ۷۰ درصد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: گروهی ۱۳ نفره مأمور به نظارت بر برگزاری کنکور و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی دولت و مجلس تعیین شده است که ۸ نفر از آنها از ۴ کمیسیون آموزش، بهداشت، فرهنگی و اجتماعی هستند. همچنین ۵ نفر هم از نمایندگان وزارت بهداشت ناظر بر برگزاری کنکور انتخاب شده‌اند.

حجت‌الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از نمایندگان مجلس هم به صورت آتش به اختیار بر روند برگزاری آزمون کنکور در حوزه‌های انتخابیه خود عمل کردند که قطعا گزارشات خود را به کمیسیون‌ها ارائه خواهند داد و در هفته آتی در این باره بحث و بررسی کرده و تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: برخی گزارشات از ضعف امنیتی برگزاری کنکور خبر می‌دهد که برای مثال می‌توانم به همراه داشتن موبایل حین برگزاری کنکور اشاره کنم، اما باید در مجموع این موضوعات را بحث و بررسی کرد.

۴۷۲۳۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنکور در کمیسیون آموزش مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..