تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت MTN از خاورمیانه خارج می‌شود

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت MTN که در ایران نیز فعالیت دارد، روز پنج‌شنبه ۱۶ مردادماه سال جاری گفته است برای عبور از بحران کرونا قصد دارد تا طرح و برنامه فعالیت‌های خود را ساده‌تر کرده و با خروج منابع خود از خاورمیانه، فعالیتش را به آفریقا محدود کند.

این شرکت که سال ۱۹۹۴ تأسیس شد در بخش خاورمیانه‌ای خود در ایران، سوریه، یمن، افغانستان و سودان فعالیت دارد.

راب شاتر، مدیر اجرایی ام‌تی‌ان با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که به عنوان اولین اقدام، این شرکت در مراحل پایانی گفتگو‌ها برای فروش ۷۵ درصد از سهام خود در ام‌تی‌ان سوریه است.

او اضافه کرد که خروج ام‌تی‌ان از خاورمیانه «در میان‌مدت و با نظم و قاعده انجام خواهد شد.»

بیشتر بخوانید

ام‌تی‌ان در سال ۲۰۰۴ توانست با پشت سرگذاشتن رقیب خود یعنی ترک‌سل، برنده مناقصه شرکت ایرانسل، دومین اپراتور خصوصی تلفن همراه در ایران شود و ۴۹ درصد سهام آن را در اختیار بگیرد.

بنیاد مستضعفان در سال ۱۳۹۵ یک صورت مالی منتشر کرد که نشان می‌داد ایرانسل در میان شرکت‌های متعلق به این بنیاد بیشترین سوددهی را داشته است.

در همین حال، در مردادماه ۹۷ خبرگزاری بلومبرگ گزارش کرد که شرکت ام‌تی‌ان تحت تأثیر تحریم‌های آمریکا از پروژه اپراتور فیبر نوری (ایرانیان نت) کنار می‌کشد. به گفته بلومبرگ پروژه ۷۵۰ میلیون دلاری ام‌تی‌ان در این زمینه تحت تأثیر تحریم‌های آمریکا متوقف شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت MTN از خاورمیانه خارج می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..