تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل شرکت مخابرات ایران روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار پیام تبریک خود را به اشتراک گذاشت.

وی گفت: " روز خبرنگار، روز نکوداشت قلم، کرامت رسانه و روز عهد دوباره برای انتشار دانایی و تکثیر صادقانه دانش بشری است، خبرنگاران از دیرباز به عنوان وجدان بیدار جامعه در رسالتی خطیر و در عرصه‌ای نامحدود و غالبا سخت و پر چالش، همواره در تلاش هستند تا با دریافت و پردازش اخبار به تنویر هر چه بیشتر افکار عمومی مبادرت ورزیده و بدین ترتیب در ارتقای آگاهی عمومی ایفاگر نقشی انکار ناپذیر باشند.

خبرنگار به معنی مصطلح، مصلحت اندیش نیست. او، چون به مصالح کلان و درازمدت نظر دارد، بی‌پروا و صریح است. تلخی این صراحت به سان اندرزی حکیمانه است که اگر به کار بسته شود، شیرینی کامروایی نصیب می‌شود.

بیشتر بخوانید

بی‌تردید تلاش‌های شبانه روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل صحیح مسائل و ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد، راهکاری سازنده در مسیر تحقق اهداف تولید و صنعت به ویژه در حوزه پیشران ICT است که با هم افزایی بیشتر در دستیابی و تحقق شعار ارزشمند “جهش تولید” نیز موثر خواهد بود.

بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی‌ناپذیر خبرنگاران، به خصوص اصحاب کاردان رسانه در بخش تخصصی مخابرات و ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز داشته و از تلاش ارزشمند اصحاب قلم و اندیشه در اطلاع رسانی صحیح و دقیق، صمیمانه قدردانی می‌کنم."

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل شرکت مخابرات ایران روز خبرنگار را تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..