تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسته عکس‌نوشته‌های مناسبتی ویژه عید غدیرخم

بسته عکس‌نوشته‌های مناسبتی ویژه عید غدیرخم ///// شنبه 18 مرداد منتشر شودبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال دهم هجرت نبی مکرم اسلام(ص) از مناسک حج به سمت مدینه در حرکت بودند که خیل عظیمی از مسلمانان ایشان را همراهی می‌کردند. در روز هجدهم ماه ذی‌الحجه بود که در میانه راه، در نزدیکی برکه‌ای به نام غدیر، جبرئیل بر پیامبر(ص) نازل شده و آیه تبلغ را بر ایشان خواند. 

پس از آن پیامبر(ص) بر فراز منبر ایستادند و امیر المؤمنین(ع) را فرا خواندند تا بر فراز منبر در سمت راست ایشان بایستند. رسول اکرم(ص) در این مراسم پس از ایراد خطابه، عمامه خود راکه «سحاب» نام داشت به عنوان افتخار بر سر امیر المؤمنین(ع) قرار دادند و ایشان را به عنوان جانشین و وصی خود معرفی کردند.

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید غدیرخم، مجموعه‌ای از زیباترین تصویرنوشته‌ها ویژه این روز فرخنده برای شما کاربران گرامی تهیه و تنظیم شده است که در ادامه آنها را دریافت می‌کنید.

بسته عکس‌نوشته‌های مناسبتی ویژه عید غدیرخم ///// شنبه 18 مرداد منتشر شود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسته عکس‌نوشته‌های مناسبتی ویژه عید غدیرخم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..