تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«عاشق پیشه» در انتظار دریافت پروانه نمایش

داوود موثقی کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت نمایش فیلم «عاشق پیشه» در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نسخه نهایی این فیلم را به شورای پروانه نمایش ارائه دادیم و منتظر جواب این شورا هستیم.

او با اشاره به اکران عمومی یا آنلاین این اثر بیان کرد: هدف ما اکران عمومی است؛ مگر اینکه شرایط کرونایی پیش آمده ماندگار شود و  مجبور شویم،  «عاشق پیشه» را آنلاین اکران کنیم.

این کارگردان عنوان کرد: البته اکران آنلاین در شرایط فعلی هیچگونه امنیتی برای فیلم و صاحب آن و سرمایه گذار ندارد؛ چون در کوتاه ترین زمان ممکن فیلم قاچاق می شود و هیچکس جوابگو نیست.

موثقی عنوان کرد: شاید اگر به سیستم آنلاین بها بدهند، منبع درآمد عجیبی برای سینما باشد و بتواند رونق تولید ایجاد کند و به طور قطع تماشاگران داخلی و خارجی به صورت آنلاین فیلم ها را می بینند؛ اما متاسفانه انگار قرار نیست هیچ توجه ویژه‌ای به این بخش شود.

گفتنی است؛ «عاشق پیشه» موضوعی اجتماعی دارد و در خلاصه داستان آن آمده:

سهراب و گندم به همراه سپیده کودک خردسالشان زندگی سعادتمندی دارند، اما افزایش قیمت ارز، شرکتی که سهراب در آن شاغل است را به آستانه ورشکستگی می‌رساند و ...

محسن علیمحمدی، شهره قمر، مهدی میامی، بهزاد رحیم خانی، یاسمین خلخالی و علی برجی به علاوه تعدادی از بازیگران مستعد تئاتر در این فیلم بازی می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««عاشق پیشه» در انتظار دریافت پروانه نمایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..