تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داریوش ارجمند مهمان ویژه برنامه عید غدیر شبکه افق

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، شبکه افق سیما ویژه برنامه‌ای را امشب (جمعه) به صورت زنده روی آنتن می‌برد.

اجرای این برنامه زنده را سید جواد هاشمی بر عهده دارد و شامل بخش‌های نمایشی مانند پرده‌خوانی غدیری، نقاشی و ورزش زورخانه‌ای، گفت و گو با هنرمندان سینما و تلویزیون و برخی مجریان همچون داریوش ارجمند، عباس غزالی، یوسف سلامی، فضه سادات حسینی و روح‌الله رضوی خواهد بود.

گفت و گو با حجت‌الاسلام شهاب مرادی، اجرای حسین حقیقی از خوانندگان آیینی کشورمان، ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی و آشپزخانه حرم که این روز‌ها مشغول پخت و توزیع غذای تبرکی است، گفت و گو با جهادگران و مدافعان سلامت و همچنین مهمانانی از وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات اسلامی، از دیگر بخش‌های ویژه برنامه عید غدیر شبکه افق به شمار می‌روند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سجاد بهمن‌آبادی، حوالی ساعت ۲۱ جمعه ۱۷ مرداد از شبکه افق پخش خواهد شد

پشت صحنه برنامه هم روز عید غدیر ساعت ۱۰ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داریوش ارجمند مهمان ویژه برنامه عید غدیر شبکه افق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..