تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از محبوب‌ ترین قابلیت‌ های آیفون به اندروید آمد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ماه‌ها شایعه و افشای اطلاعات، گوگل سرانجام در حال رونمایی از قابلیت جدیدی به نام Nearby Share است که در واقع نسخه اندرویدی AirDrop اپل محسوب می‌شود؛ شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را با باقی دستگاه‌ها به اشتراک بگذارید. این قابلیت از امروز برای دستگاه‌های منتخب پیکسل و سامسونگ عرضه می‌شود.

گوگل درباره قابلیت جدید خود می‌گوید: "ما در حال همکاری با شرکای خود هستیم تا در طی چند هفته آینده Nearby Share را به تلفن‌های هوشمند بیشتری در اکوسیستم اندروید اضافه کنیم."

بیشتر بخوانید

قابلیت Nearby share سیستم عامل اندروید نحوه کارکرد قابلیت Nearby Share

قابلیت Nearby Share به شما اجازه می‌دهد که با سرعت بالا فایل‌های مورد نظر خود را بین دستگاه‌های اطراف به اشتراک بگذارید یا از کاربر دیگری فایل دریافت کنید؛ این قابلیت از پروتکل‌های مختلف به صورت ترکیبی استفاده می‌کند. قابلیت Nearby Share فهرستی از دستگاه‌های نزدیک به شما نشان می‌دهد، هنگامی که گیرنده خود را انتخاب کردید هشداری برای پذیرش یا رد فایل ارسالی در دستگاه کاربر نشان داده می‌شود. سپس سیستم بهترین پروتکل را برای انتقال فایل انتخاب می‌کند. این مسئله بدان معناست که شما می‌توانید فایل‌ها را حتی در حالت آفلاین نیز منتشر کنید.

مشکل عجیب قابلیت جدید سیستم عامل اندروید

درست است که قابلیت Nearby Share خوبی‌های زیادی دارد، اما می‌توان یک مشکل نیز برای کاربران ایجاد کند. ممکن کاربری که از این قابلیت استفاده می‌کند فایل‌هایی را از سوی کسانی که نمی‌شناسد دریافت کند؛ اگر به یاد داشته باشید در زمان بلوتوث بعضی این کار را به صورت یک شوخی انجام می‌دادند. قابلیت Nearby Share دارای تنظیمات حریم خصوصی است که حالت‌های مختلفی شامل "مخفی"، "بعضی از مخاطبین" و "همه مخاطبین" می‌شود. هر کدام از این گزینه‌ها می‌توانند میزان مختلفی از امنیت را به شما ارائه کنند. شما همچنین می‌توانید در صورت تمایل فایل‌های مورد نظر را به صورت ناشناس به اشتراک بگذارید.

قابلیت جدید گوگل در ماه‌های آینده برای کروم‌بوک نیز فعال می‌شود؛ بدین معنی که انتقال فایل‌ها بین لپ‌تاپ و گوشی هوشمند بسیار آسان می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از محبوب‌ ترین قابلیت‌ های آیفون به اندروید آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..