تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فصل سوم فورتنایت با تاخیر عرضه می‌ شود

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فورتنایت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال حال حاضر است. تولید فصل دوم بازی Fortnite Chapter 2 قرار بود در تاریخ ۳۰ آوریل به پایان برسد، اما شرکت سازنده آن به تازگی این زمان را جابه‌جا کرده است. اپیک گیمز چهارم ماه ژوئن را زمان عرضه فصل جدید فورتنایت اعلام کرده و فصل سوم نیز قرار است بلافاصله پس از آن شروع شود.

اپیک گیمز اعلام کرده است که محتوا‌های اضافی بیشتری برای این فصل عرضه می‌شود. همچنین این شرکت گفته است که بروزرسانی‌ها را به گونه‌ای ارائه می‌کنند که به مرور زمان گیم‌پلی جدید، چالش‌های تازه، امتیاز ایکس‌پی و چند مورد غافلگیرکننده دیگر به آن اضافه شود.

تبلیغ فصل سوم در پوسترهای داخلی بازی

اما به نظر می‌رسد هم‌اکنون فصل سوم در پوستر‌های داخل بازی در حال تبلیغ شدن است. این مطمئناً اولین باری نیست که اپیک گیمز فصلی از Fortnite را تمدید می‌کند. فصل اول از قسمت ۲، با فاصله چند هفته‌ای از تاریخ پایان دسامبر ۲۰۱۹ تا فوریه ۲۰۲۰ تمدید شد. توسعه دهنده‌های این عنوان تاکنون رویداد‌های متعددی را در این بازی برگزار کرده‌اند، که از آن‌ها می‌توان به پیش نمایش Star Wars Episode IX اشاره کرد. فصل ۲ این عنوان، کراس‌اوور کتاب‌های کمیک خود را دارد. دارندگان Battle Pass با انجام دادن برخی از چالش‌های Deadpool در این فصل می‌توانند پوسته Deadpool را باز کنند.

بیشتر بخوانید

فصل سوم فورتنایت

چه زمانی فصل Fortnite 3 آغاز می‌شود؟

در حالی که یک تاریخ دقیق اعلام نشده است، با توجه به پایان فصل ۲، می‌توان انتظار داشت که قسمت ۲، فصل ۳ از تاریخ ۴ ژوئن شروع شود. تمدید فصل دوم به این معنی است که شما زمان بیشتری برای تکمیل هرگونه چالش هفتگی که تاکنون نتوانسته‌اید انجام دهید، دارید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فصل سوم فورتنایت با تاخیر عرضه می‌ شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..