تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین اقدام هوک پیش از اعلام استعفا چه بود؟

به گزارش شبکه سی ان ان، تنها چند ساعت قبل از انتشار خبر استعفا هوک توسط روزنامه نیویورک تایمز، وی با کلی کرفت سفیر آمریکا در سازمان ملل دیدار داشته تا آخرین گزارش‌ها در مورد تلاش برای تحریم (ایران) را ارائه دهد. 

هوک از آگوست (مرداد) سال ۲۰۱۸ به عنوان نماینده ویژه امریکا در امور ایران منصوب شد. پیش از این وی مدیر برنامه ریزی سیاست وزارت امور خارجه آمریکا بود. 

مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا با تایید کناره گیری هوک در بیانیه‌ای مطبوعاتی اظهار کرد: هوک تصمیم گرفته است تا از نقش خود به عنوان نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و دستیار ارشد وزیر خارجه جدا شود. 

وی مدعی شد: هوک انتخاب من برای ایران در بیش از ۲ سال بود و دستاورد تاریخی در مقابله با ایران کسب کرد. او با موفقیت با ایرانی‌ها درباره آزادی مایکل وایت و ژیو وانگ از زندان مذاکره کرد. 

پمپئو تصریح کرد: پس از پایان دوره هوک، الیوت آبرامز علاوه بر مسئولیت‌های خود به عنوان نماینده ویژه در ونزوئلا، سمت نماینده ویژه برای ایران را نیز به عهده خواهد گرفت. 
 

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین اقدام هوک پیش از اعلام استعفا چه بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..