تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کروم امکان جست‌وجوی تب‌های بازشده را فراهم می‌کند

گوگل با هدف بهبود تجربه‌ی کاربری کروم، قابلیت‌های جدیدی برای آن در نظر گرفته است. گوگل کروم در سهم استفاده و تعداد کاربران، بهترین مرورگر دنیا محسوب می‌شود و با اضافه‌شدن قابلیت‌های کاربردی، محبوبیت زیادی دارد. اکنون، گوگل روی ویژگی‌های جدید این مرورگر کار می‌کند و می‌خواهد قابلیت جست‌وجوی تب‌های بازشده را به کروم اضافه کند.

این ویژگی Tab Search نام دارد و همان‌طورکه از اسمش پیدا است، کاربران می‌توانند تب‌هایی را جست‌وجو کنند که در کروم بازکرده‌اند. برای فعال‌سازی Tab Search، باید پرچم مربوط را با مراجعه به chrome://flags فعال کنید.

مقاله‌های مرتبط:

پیش‌بینی می‌شود سیستم‌عامل Chrome OS اولین پلتفرمی باشد که این قابلیت را دریافت می‌کند و بعد از مدتی، در‌ ویندوز و لینوکس و مک او اس دردسترس قرار می‌گیرد. تاریخ دقیق عرضه‌ی ویژگی Tab Search مشخص نیست؛ اما پس از دردسترس‌ قرارگرفتن پرچم جست‌وجوی تب، می‌توانید از کانال Canary کروم از آن استفاده کنید.

برای فعال‌سازی ویژگی جست‌وجوی تب، Chrome Canary را بازکنید و سپس، به بخش chrome://flags بروید. درادامه، عبارت «Enable Tab Search» را جست‌وجو کنید و با کلیک روی منو، گزینه‌ی Enabled را بزنید و درنهایت کروم را ری‌استارت کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کروم امکان جست‌وجوی تب‌های بازشده را فراهم می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..