تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعداد مشارکت‌کنندگان به ویدیوکنفرانس‌ها در مایکروسافت تیمز به ۲۰ هزار نفر افزایش یافت

باید گفت مایکروسافت تیمز یکی از اپلیکیشن‌های محبوب حوزه‌ی کسب‌وکار است که نه‌تنها وظایف اپلیکیشن پیام‌رسان را به خوبی ایفا می‌کند؛ بلکه قابلیت‌های گسترده‌ای ازجمله امکان برگزاری کنفرانس‌های ویدئویی را نیز دارد. قابلیت برگزاری کنفرانس ویدئویی که در مایکروسافت تیمز به‌نام میتینگ شناخته می‌شود، درواقع، فرصتی فراهم کرده است که کاربران این سرویس بتوانند در چت ویدئویی با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

امکانات گسترده‌ی قابلیت میتینگ باعث شده از آن در زمینه‌های مختلف مانند آموزش، کسب‌وکار، برگزاری سمینار و... استفاده شود. بااین‌حال، مایکروسافت تیمز نیز مانند هر اپلیکیشن دیگری محدودیت‌هایی دارد که البته ردموندی‌ها در تلاش هستند این محدودیت‌ها کمتر احساس شوند. با انتشار پست بلاگی، غول نرم‌افزاری اعلام کرده است که از‌این‌پس تعداد مشارکت‌کنندگان در کنفرانس‌های ویدئویی می‌تواند به حداکثر ۲۰،۰۰۰ نفر نیز برسد.

 چنین آماری به تعداد افرادی مربوط می‌شود که درواقع، بیننده‌ی گفت‌وگوی اعضای اصلی کنفرانس ویدئویی هستند و حق مشارکت در گفت‌وگو را ندارند. بااین‌حال، تعداد افرادی که در گفت‌وگوی ویدئویی تعامل خواهند کرد، می‌تواند به ۱،۰۰۰ نفر نیز برسد. در بلاگ منتشرشده‌ی مهندسان مایکروسافت ذکر شده است:

با مشتریان و کارکنان و شرکای خود در ارتباط باقی بمانید. زمانی‌که ویژگی‌های مایکروسافت تیمز را طراحی می‌کردیم، تمرکزمان روی تجربه‌ی هرچه بهترتان از کنفرانس‌های ویدئویی بود؛ به‌نحوی که هرچه تعداد مشارکت‌کنندگان افزایش یابد، کاربران همچنان بتوانند گفت‌وگوها و پرسش‌وپاسخ‌ها بشنوند. در همین زمینه، تعداد مشارکت‌کنندگان تعاملی در گفت‌وگوهای ویدئویی را به ۱،۰۰۰ نفر افزایش دادیم و امکان مشارکت افراد بیشتری به‌عنوان تماشاگر گفت‌وگوها را فراهم ساختیم.

ماه ژوئیه، ردموندی‌ها از افزایش تعداد مشارکت‌کنندگان در گفت‌وگوهای ویدئویی مایکروسافت تیمز خبر دادند و حال به‌نظر می‌رسد وعده‌های غول نرم‌افزاری محقق شده است. به‌دلیل اینکه بیماری کرونا همچنان خطرآفرین است، بسیاری از کسب‌وکارها همچنان از نیروهای خود می‌خواهند به‌صورت دورکاری به فعالیتشان ادامه دهند. همین امر نیز گاهی اوقات سبب می‌شود نیاز به برگزاری گفت‌وگوی ویدئویی با ظرفیت مشارکت‌کنندگان بالا به‌وجود آید.

توسعه‌دهندگان مایکروسافت تیمز قول امکانات دیگری را نیز داده‌اند که گویا در ماه‌های آینده برای اپلیکیشن محبوب تیمز عرضه می‌شود. یکی از این ویژگی‌ها امکان ایجاد لابی برای هر برند است؛ به‌گونه‌ای که کاربر امکان افزودن لوگو خود به‌عنوان پس‌زمینه برای لابی را خواهد داشت.

مقاله‌های مرتبط:

ردموندی‌ها معتقدند چنین ویژگی‌هایی به حرفه‌ای‌ترشدن و سازمان‌یافته‌ترشدن استفاده‌ی کاربران از مایکروسافت تیمز ختم خواهد شد. ازآنجاکه توجه به فعالیت دورکاری نیز در حال گسترش است، طبیعتا استفاده از چنین ویژگی‌هایی در تیمز می‌تواند برای ایجاد محیط دورکاری حرفه‌ای کمک فراوانی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعداد مشارکت‌کنندگان به ویدیوکنفرانس‌ها در مایکروسافت تیمز به ۲۰ هزار نفر افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..