تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت عزت‌الله ضرغامی از قدیمی‌ترین زندانی سیاسی در دوره پهلوی

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  سیدعزت الله ضرغامی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی فضای مجازی، با انتشار تصویری در تازه ترین پست اینستاگرامی خود مطالبی را درمورد مهدی عبدخدایی قدیمی‌ترین زندانی سیاسی در دوره پهلوی و همچنین دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام به اشتراک گذاشت.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط ضرغامی را مشاهده می‌کنید:

"صبحانه با حاج مهدی عبدخدایی (۹۹/۵/۱۵)
۸۴ سال دارد و از سنین نوجوانی، جدی ترین بازیگری‌ها را در عرصه سیاست تجربه کرده است.
او دبیرکل جمعیت فدائیان اسلام و قدیمی‌ترین زندانی سیاسی است که در قید حیات می باشد.
۱۲ سال از بهترین سال‌های زندگی خود را در زندان‌های رژیم ستم‌شاهی گذرانده و سخت‌ترین شکنجه‌های جسمی و روحی را تحمل کرده است.
حاج مهدی عبدخدایی یک آرشیو کامل متحرک است. بیان شیرین و جذابی دارد و حوادث تاریخی را با جزئیات آن می‌داند.
مدت‌ها بود که علاقه‌مند بودم از زبان خودش روایت رویدادهای دهه ۳۰ و ۴۰ را بشنوم.
هر چند وجه مشخصه‌ او عضویت در فدائیان اسلام و انجام مأموریت‌ نظامی و همکاری مستقیم با شهید نواب صفوی است ولی به دلیل کیاست و هوش بالا از قدرت تحلیل ارزشمندی در همه موضوعات سیاسی برخوردار است.
نقش آیت الله کاشانی و فدائیان اسلام در ملی شدن صنعت نفت که معمولاً در محاق شخصیت دکتر مصدق قرار می‌گیرد، از جمله موضوعات مهم تاریخ سیاسی ایران است که او با ذکر مستندات دقیق، حق آن را ادا می‌کند.
او کارشناس درجه یک رفتار مجلس شورای ملی در عصر پهلوی اول و دوم است و به اعتقاد من شنیدن خاطرات او برای نمایندگان امروز مجلس شورای اسلامی مفید و بلکه ضروری است.
امثال حاج مهدی عبدخدایی صاحب تجربه‌های بی‌بدیلی هستند که باید در زمان حیاتشان از آنان بهره برد. گذشته چراغ راه آینده است"

.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت عزت‌الله ضرغامی از قدیمی‌ترین زندانی سیاسی در دوره پهلوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..