تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۴ میلیون آیپد فروخته است

چندی پیش اپل جدیدترین گزارش مالی خود را دراختیار علاقه‌مندان قرار داد که نه‌تنها از موفقیت کوپرتینویی‌ها در بازار خبر می‌داد؛ بلکه به افزایش ارزش سهام اپل کمک شایانی کرد. حال کانالیس، شرکت تحلیلی فعال درزمینه‌ی بررسی و ارائه‌ی گزارش درباره‌ی بازار گجت‌های قابل‌حمل، گزارشی منتشر کرده که میزان فروش تبلت‌های اپل به بازار را تخمین می‌زند.

اپل در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ (سه‌ماهه سوم مالی سال ۲۰۲۰) که فاصله‌ی ‌زمانی ابتدای آوریل تا انتهای ژوئن را شامل می‌شود، میزان درآمد خود را ۵۹/۷ میلیارد دلار اعلام کرد. از رقم اعلام‌شده مبلغی افزون‌بر ۱۱/۲۵ میلیارد دلار را سود خالص شرکت اپل تشکیل می‌دهد که رقم هنگفتی است.

نکته‌ی جالب در گزارش مالی اپل، اشاره به رشد درآمد از فروش آیپدها است؛ به‌گونه‌ای که مقام‌های اپل اشاره کرده‌اند فروش آیپدها در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ درمقایسه‌با همین بازه‌ی زمانی در سال ۲۰۱۹، با رشد ۳۱ درصدی همراه بوده است. اپل به ارائه‌نکردن اعداد درباره‌ی میزان فروش محصولات خود مشهور است؛ بااین‌حال، کوپرتینویی‌ها اعلام کردند میزان درآمد از فروش آیپدها در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ به ۶/۵۸ میلیارد دلار رسیده است.

حال کانالیس با درنظرگرفتن آمار ارائه‌شده تخمین زده است که چه تعداد از آیپدهای اپل را کاربران در بازه‌ی زمانی ذکرشده خریده‌اند. تحلیلگران کانالیس معتقد هستند تعداد فروش آیپدها در سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۲۰ اپل بیش از ۱۴/۲ میلیون دستگاه است که درنتیجه سهم اپل از بازار تبلت‌ها را به ۳۸ درصد می‌رساند.

آمار فروش تبلت‌ها در بازار جهانی

در جایگاه دوم، سامسونگ توانسته بیشتر از رقبایش تبلت بفروشد و سهمی ۱۸ درصدی از بازار را ازآنِ خود کند. هواوی و آمازون نیز با برخورداری از سهم ۱۲ و ۸ درصدی به‌ترتیب در جایگاه سوم و چهارم بازار تبلت‌ها قرار دارند. نکته‌ی جالب در آمار منتشرشده این است که اپل سهم بسیاری از بازار تبلت را به‌خود اختصاص می‌دهد؛ اما شرکت‌های دیگر نیز با افزایش فروش همراه بوده‌اند.

از نگاه شرکت کانالیس، درحالی‌که فروش اپل در بازار تبلت‌ها با رشد ۱۹/۸ درصدی همراه بوده است، سامسونگ رشد ۳۹/۲ درصدی و هواوی رشد ۴۴/۵ درصدی و آمازون نیز رشد ۳۷/۱ درصدی را تجربه می‌کند. رشد فروش محصولات شرکت‌های دیگر باعث شده اپل درمقایسه‌با سال گذشته، ۲ درصد از سهم خود از بازار تبلت در سراسر دنیا را از دست دهد. 

مقاله‌های مرتبط:

درنهایت، باید اشاره کنیم که آمارها نشان می‌دهد فروش تبلت در بازار جهانی در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ درمقایسه‌با همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته با رشد ۲۶/۱ درصدی همراه بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۴ میلیون آیپد فروخته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..