تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست مشکوک نماینده بیروت از اعضای شورای امنیت

 سایت لبنانی النشره از منابع دیپلمات "عالی‌رتبه" نقل کرد که امل مدللی، نماینده لبنان در سازمان ملل می‌خواهد که عنوان این جلسه فوق العاده، بررسی تحولات اخیر در لبنان از زاویه "قاچاق سلاح، مساله مقاومت و شکست دولت" باشد.

این سایت فاش کرد که منابع گفته‌اند، تا این لحظه نمی‌دانند این اقدامات مدللی بنا به توصیه و سفارش وزارت خارجه انجام می‌شود یا اقدامی خودسرانه است که قبل از دستور بیروت برای درخواست جهت برگزاری جلسه‌ای بر اساس نیازها و اولویت‌های دولت لبنان انجام می‌شود. در واقع، مدللی می‌خواهد سه کشور مذکور را برای در دست گرفتن ابتکار عمل جهت برگزاری جلسه‌ای که همخوانی با منافع کشور و دولت لبنان ندارد، ترغیب کند.

النشره اعلام کرد که مدللی از حدود چهار ماه قبل در واشنگتن سکونت دارد تا از همه گیری کرونا در نیویورک اجتناب کند.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست مشکوک نماینده بیروت از اعضای شورای امنیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..