تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت عوارض نوسازی شهرداری شهرکرد به‌صورت آنلاین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، عباس بیگی اظهارداشت: در راستای اجرای سیاست‌های شهرداری الکترونیک و با هدف توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش سفرهای شهری با اخذ نماد «اعتماد الکترونیک»، پرداخت عوارض نوسازی به صورت آنلاین و از طریق پورتال شهرداری برای شهروندان فراهم شد.

وی افزود: شهروندان شهرکردی می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شهرداری از طریق سامانه خدمات اینترنتی شهرسازی به نشانی http://esup.shahrekord.ir:۸۱/Jamsepari/NewVer بدهی عوارض نوسازی با واردکردن کد نوسازی ملک خود نسبت به پرداخت عوارض نوسازی اقدام نمایند.

سرپرست سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد بیان کرد: در این سامانه علاوه بر امکان پرداخت آنلاین عوارض نوسازی امکان جست وجو و مشاهده کد نوسازی املاک، پیگیری درخواست‌های ثبت شده در سیستم شهرسازی با وارد کردن شماره درخواست، آگاهی از صحت گواهی‌های صادر شده و تصدیق گواهی با وارد کردن کد نوسازی و شماره درخواست و یا شماره الکترونیکی گواهی صادره، دریافت آراء کمیسیون ماده ۱۰۰ با درج شماره رای، سوابق پرداختی نوسازی، سوابق پرداخت عوارض اصناف و مشاهده دانشنامه شهرسازی شامل ضوابط طرح تفصیلی و دفترچه عوارض مصوب سال ۱۳۹۹ برای شهروندان فراهم شده است.

بیگی خاطرنشان کرد: امکان پرداخت آنلاین عوارض صنفی، اعلام  هوشمند ضوابط طرح تفصیلی هر ملک، محاسبه تراکم ساختمانی مصوب و مجاز، محاسبه آنلاین زیربنای ساخت در طبقات و محاسبه عوارض صدور پروانه نیز به زودی در این سامانه فراهم می‌شود.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت عوارض نوسازی شهرداری شهرکرد به‌صورت آنلاین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..