تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرواز اولین هواپیمای حامل کمک‌های مردمی به بیروت

محمد نصیری امروز افزود: به محض جمع آوری کمک های خیران و نیکوکاران برای مردم آسیب دیده و متاثر از انفجار اخیر بندر بیروت این کمک های بشردوستانه در قالب محموله های هوایی با پرواز به لبنان ارسال خواهد شد.  

وی با اشاره به ارسال نخستین محموله کمک‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر کشورمان در پی انفجار شدید در بیروت گفت: جمعیت هلال احمر پس از این انفجار در ارتباط با صلیب سرخ لبنان آمادگی خود برای هرگونه کمک را اعلام کرد.  وی با اشاره به درخواست های متعدد مردم برای کمک به حادثه دیدگان بیروت، گفت: با توجه به علاقه و محبتی که میان مردم ایران و لبنان وجود دارد، تماس‌ها و درخواست های بسیاری برای چگونگی مشارکت مردم برای کمک به حادثه دیدگان بیروت داشتیم که از این رو جمعیت هلال احمر شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۷۰۰۰۱۲۲۶۳۵ و شماره حساب ۶۶۶۶۶ نزد بانک بانک پاسارگاد را به عنوان حساب اختصاصی دریافت کمک‌های نقدی مردم کشورمان برای حادثه دیدگان بیروت اختصاص داده است.

حمد حسن وزیر بهداشت لبنان روز چهارشنبه اعلام کرد که شمار قربانیان انفجار دیروز بیروت به ۱۳۵ نفر رسیده و ده‌ها تن نیز هنوز زیر آوارها هستند.

دولت لبنان نیز ضمن اعلام حالت فوق‌العاده در کشور به مدت دو هفته، ‌ فرمانده ارتش را مامور کرد تا مسئولان بندر بیروت را در بازداشت خانگی قرار دهند.

عصر دیروز سه‌شنبه در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده‌ در یکی از انبارهای مواد آتش زا واقع در بندر بیروت، انفجار مهیبی رخ داد که در اثر آن، ۱۳۵ نفر کشته و بیش از ۴ هزار نفر زخمی شدند.

کشورهای مختلف جهان روز چهارشنبه با ارسال پیام‌هایی، با مردم و دولت لبنان ابراز همدردی و آمادگی خود را برای کمک به این کشور اعلام کردند.

47231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرواز اولین هواپیمای حامل کمک‌های مردمی به بیروت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..