تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی Galaxy Z Fold 2؛ چشم اندازی به سوی آینده

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مدت‌ها انتظار، سامسونگ سرانجام گوشی Galaxy Z Fold 2 را به نمایش درآورد. این گوشی ادامه دهنده راه پرچمدار تاشو پیشین شرکت سامسونگ، Galaxy Fold، است که از سیستم دوربین جدید، صفحه نمایش بزرگ‌تر و دوربین سلفی متفاوت بهره‌مند می‌شود. شرکت سامسونگ توانسته با موفقیت گوشی جدید خود را زیباتر از نمونه قبلی، یعنی Galaxy Fold، به نمایش رسمی و جهانی درآورد.

عنوان Galaxy Z Fold 2 نام تغییر یافته گوشی Galaxy Z Flip است که اوایل سال در شایعات مطرح شده بود. شرکت ساسونگ موفق شده تا تمامی نکات منفی نسل قبلی گوشی تاشو خود را از میان بردارد و پرچمدار قابل انعطاف خود را به شکلی زیبا معرفی کند. گوشی هوشمند Galaxy Z Fold 2 با صفحه نمایش بیرونی 6.2 اینچی و صفحه نمایش اصلی ۷٫۶ اینچی به دست خریداران می‌رسد. صفحات نمایش این گوشی از نوع OLED تاشو با نرخ بازیابی ۱۲۰ هرتز هستند. 

گوشی Galaxy Z Fold 2

بیشتر بخوانید

صفحه نمایش ضد گرد و خاک

مشخصات داخلی این گوشی نیز نسبت به مدل سال گذشته ارتقا یافته و از تراشه پردازنده Snapdragon 865 Plus برخوردار است. این گوشی در مجموع شش میلی‌متر از نمونه قبلی خود ظریف‌تر است و راحت‌تر در جیب جا می‌شود. شرکت سامسونگ همچنین سعی داشته با اعمال فیبرهای الاستیکی بر روی صفحه نمایش این گوشی عمر آن را بالا ببرد و همچنین جلوی قرارگیری گرد و خاک را بر سطح صفحه گوشی بگیرد.

گوشی Galaxy Z Fold 2

با وجود پیشرفت چشمگیر این گوشی، مدل Galaxy Z Fold 2 همچنان از صفحه‌نمایش حساس‌تری نسبت به گوشی‌های معمولی برخوردار است و این می‌تواند یک نکته منفی به حساب بیاید. کاربران حالا امیدوارند شرکت سامسونگ برخلاف سال گذشته در ارائه عرضه Z Flip سریع‌تر از همیشه عمل کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی Galaxy Z Fold 2؛ چشم اندازی به سوی آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..