تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی Galaxy Note 20 Ultra، قوی‌ ترین پرچمدار سامسونگ

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ رسماً جدیدترین محصولات خط تولید گلکسی نوت را معرفی کرد. محصولات جدید سری نوت در دو مدل Galaxy Note 20 و Galaxy Note 20 Ultra و به همراه قلم S Pen عرضه می‌شوند. اما این دو گوشی کمی بیشتر از نسل‌های گذشته با هم تفاوت دارند. برای مثال گوشی Galaxy Note 20 از قابلیت‌های مهمی مانند نرخ بازیابی صفحه نمایش، حافظه جانبی اضافی و لنز زوم پریسکوپ برخوردار نیست.

در مقابل Note 20 Ultra توانسته لقب یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. مدل Galaxy Note 20 Ultra با صفحه نمایش ۶.۹ اینچی، کیفیت صفحه ۱۴۴۰ پیکسلی OLED و نرخ بازیابی صفحه ۱۲۰ هرتز به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی سه دوربین عقب دارد که نمونه اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل کیفیت دارد. گوشی قدرتمند Note 20 Ultra با تراشه پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 و رم ۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود و امکان پشتیبانی از حافظه جانبی را نیز دارد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سامسونگ باتری این دستگاه ۴۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است و به راحتی از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. 

گوشی Galaxy Note 20 Ultra

بیشتر بخوانید

مشخصات نا امید کننده گلکسی نوت ۲۰

از طرف دیگر گوشی Galaxy Note 20 از مشخصات ساده‌تری برخوردار است. این دستگاه با صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی کیفیتی مطابق با ۱۰۸۰ را ارائه می‌دهد و نرخ بازیابی صفحه آن تنها ۶۰ هرتز است. با تمامی این اوصاف گوشی Note 20 قیمت بالای ۹۹۹.۹۹ دلار را دارد در حالی که پشتیبانی از نرخ بازیابی بالای صفحه نمایش برای یک پرچمدار امری ضروری است.

معرفی گوشی Galaxy Note 20 Ultra

این گوشی نیز از سه دوربین بهره‌مند است که دو تا از آن‌ها ۱۲ مگاپیکسلی و دیگری ۶۴ مگاپیکسل است. باتری تهیه شده برای این دستگاه با قدرت ۴۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت به دست خریداران می‌رسد. هر دو این گوشی‌ها پشتیبانی شگفت‌انگیزی از قلم S Pen شرکت سامسونگ دارند که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی Galaxy Note 20 Ultra، قوی‌ ترین پرچمدار سامسونگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..