تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوت ۲۰ اولترا، گلکسی تب ۷ و ایر بادز لایو رونمایی شدند

نوت ۲۰ اولترا، گلکسی تب ۷ و ایر بادز لایو رونمایی شدند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ تصمیم گرفت امشب طی یک مراسم آنلاین از برخی محصولات مورد انتظار خود رونمایی کند و پاسخ صبر طرفداران خود را بدهد. محصولاتی همچون Note 20، Note 20 Ultra و Galaxy Buds Live از مواردی بودند که تا پیش از امشب کاربران بیشترین شایعات را در رابطه با معرفی‌شان شنیده بودند و از هر چیز بیشتر انتظار آن‌ها را می‌کشیدند.

شرکت سامسونگ مراسم خود را با توضیح شرایط فعلی دنیا و مشکلات آن آغاز کرد و اظهار داشت سعی دارد با معرفی محصولات خود زندگی را کمی به حالت عادی‌تری باز گرداند. این شرکت پس از صحبت‌های ابتدایی خود با به نمایش گذاشتن گوشی Galaxy Note 20 و Note 20 Ultra توسط واقعیت افزوده، پرچمداران جدید خود را معرفی کرد.

گوشی هوشمند Galaxy Note Ultra 20 با ۶.۹ اینچ اندازه تنها یک دهم اینچ از تلفن هوشمند بزرگ Nexus 7 کوچک‌تر است. این در حالی است که نمونه عادی آن یعنی Note 20 با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی به دست کاربران خواهد رسید. نرخ بازیابی صفحه این دو دستگاه نیز ۱۲۰ هرتز در نظر گرفته شده است که با توجه به گوشی‌های امروزی مورد استقبال واقع خواهد شد.

گلکسی نوت ۲۰

بیشتر بخوانید

گوشی Galaxy Note 20 Ultra

قلم S Pen

گفتنی است؛ شرکت سامسونگ پس از معرفی پرچمداران خود از قلم S خود رونمایی کرد که نرخ دیرکرد آن تنها ۹ میلی‌ثانیه است. با تکمیل روند معرفی گوشی‌های مذکور نوبت به تبلت Galaxy Tab S7 و S7+ رسید. این تبلت‌ها که شباهت بسیاری به آیپد پرو دارند در اندازه‌های ۱۱ و ۱۲.۴ اینچی به بازار خواهند آمد. صفحه نمایش این دو نیز همانند گوشی‌ها نرخ بازیابی مطابق با ۱۲۰ هرتز دارد و از جنس AMOLED است.

تبلت Galaxy Tab S7

شرکت سامسونگ طی این مراسم از همکاری خود با ایکس‌باکس نیز رونمایی کرد. در طی مراسم این شرکت همچنین به معرفی Galaxy Watch 3 با صفحه نمایش OLED پرداخت و اظهار داشت این ساعت هوشمند در دو اندازه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه خواهد شد. این ساعت‌ها در رنگ‌های برنز، نقره‌ای و مشکی به فروش خواهند رسید.

مشخصات فنی Galaxy Note 20

محصولات Galaxy Buds Live نیز رسماً معرفی شدند. این گجت‌های جدید قیمتی مطابق با ۱۶۹.۹۹ دلار خواهد داشت و از ۶ آگوست در دسترس قرا خواهند گرفت. هدفون‌های Galaxy Buds Live می‌توانند تا شش ساعت شارژ را در باطری‌های خود ذخیره کنند که در شرایط خاص به ۸ ساعت نیز می‌رسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوت ۲۰ اولترا، گلکسی تب ۷ و ایر بادز لایو رونمایی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..