تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت اینستاگرامی غریب‌آبادی از میزان وخامت اوضاع در لبنان

به گزارش خبرآنلاین، کاظم غریب آبادی در حساب اینستاگرامی خود نوشت:

بیروت روزهای سختی را پشت سر می گذارد. انفجار های بیروت، یکی از سه انفجار بزرگ پس از جنگ جهانی دوم نام گرفته است. قدرت انفجار دوم برابر یک زلزله سه و نیم ریشتری برآورد شد. لرزه های انفجار تا شعاع ۱۵۰ کیلومتری در قبرس نیز احساس شد. بیش از ۱۰۰ کشته، ۸۰ مفقود و ۵۰۰۰ مجروح، از جمله خسارات انسانی این فاجعه تاکنون است.

وی افزود: ده ها هزار نفر بر اثر این انفجار، بی خانمان شدند. یکی از بزرگ‌ترین سیلوهای ذخیره گندم لبنان نیز در این انفجار، از بین رفت. مردم بیروت و همچنین لبنان، در شرایط سخت کرونا، با بحران جدی دیگری مواجه شدند. دل ما با مردم لبنان است و از هیچ کمکی به آنها دریغ نخواهیم کرد. بیایید برای مردم داغدار بیروت و رنج دیده لبنان، دعا کنیم.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت اینستاگرامی غریب‌آبادی از میزان وخامت اوضاع در لبنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..