تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزرو آنلاین باشگاه و مربیان ورزشی با شادزی

این روزها با ایجاد‌شدن هر سؤالی در ذهن هر شخصی، اینترنت به‌عنوان اولین ابزاری مطرح می‌شود که می‌تواند جواب سؤال را به‌همراه داشته باشد. ازجمله جست‌و‌جوهای مهم انجام‌شده در موتور جست‌وجویی نظیر گوگل به مواردی نظیر جست‌وجوی مکان و اطلاعات باز‌ه‌ی زمانی فعالیت و... مربوط است. برای مثال، بسیاری از کاربران دوست دارند درصورت نیاز به خدمات مختلف، از قبیل مراکز تفریحی و مراکز خرید و شرکت‌ها و اداره‌های مختلف، در اینترنت جست‌وجو کنند و از جزئیات فعالیت کسب‌وکاری آگاه شوند که به‌دنبال دریافت اطلاعات هستند.

یکی از مواردی که شاید شما نیز به‌دنبال اطلاعاتی درباره‌اش بوده‌اید، باشگاه ورزشی است. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که به‌دنبال نزدیک‌ترین باشگاه‌های ورزشی به محل سکونت یا کارتان باشید؛ اما متأسفانه گوگل نمی‌تواند اطلاعاتی فراتر از زمان فعالیت یا شماره‌تماس دراختیارتان قرار دهد. ما در شادزی بر آن شدیم تا با جمع‌آوری اطلاعات تمام باشگاه‌های ورزشی در حوزه‌های مختلف فعالیت و در تمام نقاط شهر، علاوه‌بر ارائه‌ی اطلاعات دقیق درباره‌ی ساعات فعالیت و راه‌های تماس، کاربران را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنیم.

شادزی علاوه‌بر اطلاعات کلی پس از جست‌وجوی باشگاه یا فعالیت مدنظر، امکان ثبت‌نام آنلاین را نیز فراهم می‌کند. ما در شادزی سعی کرده‌ایم تا با ارائه‌ی امکان جست‌وجو براساس موقعیت مکانی، این امکان را دراختیار کاربران دهیم که بتوانند تمام باشگاه‌های ورزشی فعال در محدوده‌ی خود را فارغ از نوع خدمات ارائه‌شده مشاهده کنند. ضمنا در شادزی می‌توان اطلاعات دیگری نظیر مربی مدنظر را به‌همراه تصاویر بسیار گویایی از محیط باشگاه مشاهده کرد.

ما با همکاری باشگاه‌ها، علاوه‌بر ارائه‌ی اطلاعات درزمینه‌ی رشته‌ی فعالیت و مربی که ورزش‌کاران را راهنمایی می‌کند، امکان خرید جلسه‌ای و دوره‌ای را نیز فراهم کرده‌ایم. در شادزی می‌توان پس از جست‌وجوی باشگاه و دریافت اطلاعات لازم، یک یا چندین جلسه‌ی تمرینی را رزرو کرد و خرید یا اینکه مستقیما دوره‌ای چندماهه را خرید.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که پس از شیوع کرونا در چند ماه اخیر در کشور و افزایش حساسیت‌ها، ما در شادزی بر آن شدیم تا باشگاه‌هایی را مشخص کنیم که پروتکل های بهداشتی را به‌خوبی رعایت می‌کنند. علاوه‌براین، برای کاربرانی که به حضور در مکان‌های عمومی نظیر باشگاه‌ها تمایلی ندارند، امکان ثبت‌نام در دوره‌های آنلاین ورزشی را نیز فراهم کرده‌ایم. این دوره‌ها کلاس‌های خصوصی آنلاین را نیز شامل می‌شود که در آن مربی با برقراری تماس ویدئویی، کاربر را راهنمایی می‌کند تا حرکات ورزشی را در زمان تعیین‌شده به‌درستی انجام دهد.

کاربران در شادزی علاوه‌بر امکان جست‌وجوی نام باشگاه و مربی و جست‌وجو براساس موقعیت مکانی، می‌توانند از فهرست باشگاه‌هایی نیز مطلع شوند که دوره‌های آنلاین خود را با تخفیف عرضه می‌کنند؛ چراکه ما در شادزی با ارائه‌ی فهرستی جداگانه، باشگاه‌های تخفیف‌دار را برای کاربران مشخص می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزرو آنلاین باشگاه و مربیان ورزشی با شادزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..