تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات نشست ستاد عالی پسته با وزیر جهاد کشاورزی؛ از رفع تعهدات ارزی تا تسهیلات صادراتی و کشاورزی

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : شهباز حسن‌پور اظهار داشت: نشست اعضای ستاد عالی پسته کشور با حضور وزیر جهاد کشاورزی، استاندار کرمان، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان پسته و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد.

وی با اشاره به جزئیات این نشست گفت: این جلسه که در راستای بررسی مشکلات حوزه پسته، صادرکنندگان پسته، پیگیری اختصاص تسهیلات ویژه به پسته کاران و توسعه صنایع مرتبط با پسته، پیگیری ایجاد صندوق حمایت از پسته، امهال تسهیلات واحدهای بخش کشاورزی و پیگیری اعطا تسهیلات اصلاح باغات از محل منابع صندوق توسعه ملی برگزار شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان ادامه داد: در این نشست خواستار صدور بخش نامه‌ای توسط بانک مرکزی برای برقراری امکان رفع تعهدات ارزی برای صادرکنندگان پسته و خشکبار به روش واردات در قبال صادرات خود تا سقف ۱۰۰ درصد تعهد ارزی و همچنین ایجاد یک کانال سبز و سریع برای امکان واردات در قبال صادرات کلیه کالاهای مجاز وارداتی کشور در صورت استفاده از اظهارنامه صادراتی پسته و خشکبار شدم.

وی افزود: در این جلسه همچنین ایجاد ردیف اعتباری تسهیلات صادراتی برای پسته به روش سال‌های قبل از طریق وزارت جهاد کشاورزی با مبالغ مالی ۲۰۰ میلیون دلاری از صندوق توسعه ملی به صورت ارزی و هزار میلیارد تومان با نرخ ۱۱ درصد به صورت ریالی درخواست شد.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد ردیف اعتباری تسهیلات تولید کشاورزی به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان به صورت فوری تا آغاز فصل جدید تا شهریور ماه سال جاری با امکان وثیقه گذاری باغ کشاورزی و تعیین تکلیف زمین‌ها و باغات کشاورزان برای اخذ سند مالکیت رسمی برای اراضی کشاورزان درخواست شد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات نشست ستاد عالی پسته با وزیر جهاد کشاورزی؛ از رفع تعهدات ارزی تا تسهیلات صادراتی و کشاورزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..