تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد ایلان ماسک از مقامات آلمانی به‌دلیل منع تبلیغ اتوپایلوت

ایلان ماسک مقامات آلمانی را به دلیل اینکه ماه گذشته شرکت تسلا را از تبلیغ فناوری رانندگی نیمه خودران به اصطلاح اتوپایلوت در این کشور منع کردند، مورد انتقاد قرار داد. مدیرعامل تسلا گفت که برای مردم نگرانی از نام اتوپایلوت «ابلهانه» است، زیرا هواپیماها هم هنوز به کنترل خلبان احتیاج دارند و قصد تسلا هرگز این نبود که رانندگان تنها به این فناوری اعتماد داشته باشند.

سیستم اتوپایلوت تسلا

ایلان ماسک در مصاحبه اختصاصی با مجله صنعت خودرو آمریکا با نام اتوموتیو نیوز، به انتقاد از ایده‌ای پرداخت که می‌گوید باید درباره نام اتوپایلوت توضیح و روشنگری ارائه شود. ماسک به اتوموتیو نیوز آمریکا گفت:

کاملا نه، این مسخره است. افرادی که از اتوپایلوت سوء استفاده می‌کنند، به این دلیل نیست که تازه‌وارد هستند و کار کردن با آن را نمی‌فهمند. 

ایلان ماسک گفت برخی از رانندگان بدون توجه به برچسب این فناوری، از آن استفاده کرده و به هشدارها توجه نمی‌کنند. ماسک همچنین گفت:

افرادی که برای اولین‌بار از اتوپایلوت استفاده می‌کنند، نسبت به آن کاملا بدگمان و بی‌اعتماد هستند. این‌گونه نیست، اگر شما نام دیگری را برای آن پیشنهاد می‌کردید، من واقعاً به شیوه‌ای متفاوت رفتار می‌کردم. اگر مشكلی در اتوپایلوت رخ دهد، به این دلیل است كه كسی از آن سوءاستفاده می‌كند و کاملا برخلاف آن‌طوری که ما گفته‌ایم باید مورد استفاده قرار گیرد، از آن استفاده می‌كند. 

ایلان ماسک، اظهارات قبلی خود که استفاده از اصطلاح اتوپایلوت در صنعت حمل‌ونقل هوایی را با صنعت خودرو مقایسه کرده بود و اینکه «اتوپایلوت در هواپیما جایگزین خلبان نیست»، تکرار کرد.

ماسک به اتوموتیو نیوز آمریکا گفت:

این‌جور نیست بعضی افراد تازه‌کار که تازه خودرو خریده‌اند بخواهند براساس این نام، فکر کرده و فوراً به اتوپایلوت اعتماد کنند تا خودش رانندگی کند. فرضیه نگرانی درباره‌ی نام اتوپایلوت کاملا ابلهانه است.

مقاله‌های مرتبط:

با وجود فشارهای وارده درباره انتخاب نام اتوپایلوت، ایلان ماسک به این نشریه گفت که تسلا می‌تواند فناوری «کاملا خودران» را دردسترس داشته باشد، اما هنوز مشخص نیست که آیا آن را برای مصرف‌کنندگان عرضه خواهد کرد یا نه.

بسیاری از خودروهای الکتریکی تسلا در سال‌های اخیر درگیر تصادف‌های جدی شده‌اند و بسیاری از رانندگان سیستم اتوپایلوت یا سیستم‌های ایمنی پیشرفته این خودروها که موانع را تشخیص نمی‌دهند، مقصر می‌دانند. فیلم‌های متعددی در رسانه‌های اجتماعی وجود دارد که نشان می‌دهد رانندگان تسلا هنگام حرکت در ترافیک به جاده توجه نمی‌کنند و به فعالیت‌هایی مانند خواندن کتاب یا روزنامه مشغول هستند.

صحنه تصادف خودروی الکتریکی / electric car تسلا / tesla مجهز به سیستم نیمه خودران اتوپایلوت با کامیون در بزرگراه

شرکت‌های خودروسازی رقیب تسلا پیش از این ابراز نگرانی کرده بودند که این شرکت قبل از آزمایش گسترده و مطابق با استانداردهای استفاده شده در صنعت، فناوری دستیار راننده نیمه خودران اتوپایلوت را راه‌اندازی کرده است. تسلا می‌گوید که به سیستم‌های خود ایمان دارد و رانندگان همیشه باید کنترل خودرو را در دست داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد ایلان ماسک از مقامات آلمانی به‌دلیل منع تبلیغ اتوپایلوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..