تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزان‌ ترین خودروی الکتریکی برای بازار آمریکا معرفی شد

شرکت Kandi America که در زمینه‌ی تولید خودروهای الکتریکی کوچک فعالیت می‌کند، به‌تازگی از دو مدل جدید K27 و K23 برای بازار ایالات متحده رونمایی کرده است که گفته می‌شود مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروهای برقی برای فروش در ایالات متحده هستند. این دو مدل از سازنده و تولیدکننده قطعات خودروهای برقی چینی به‌نام Kandi Technologies Group تهیه شده‌اند و قرار است قبل از پایان سال جاری وارد بازار ایالات متحده شوند. خودروهای برقی Kandi ابتدا برای اولین‌بار در تگزاس معرفی می‌شوند و پس از آن در سراسر آمریکا عرضه خواهند شد.

خودروی الکتریکی / electric car کوچک Kandi K27 برای بازار آمریکا با رنگ قرمز در اتوبان

مدل پایه با نام Kandi K27، یک خودرو الکتریکی جمع‌وجور است که از باتری ۱۷/۶۹ کیلووات‌ساعت استفاده می‌کند و به گفته‌ی Kandi  حدود ۱۶۰ کیلومتر ظرفیت پیمایش دارد. هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره قدرت و گشتاور این خودرو از سوی سازنده منتشر نشده است، اما می‌دانیم قیمت آن از ۲۰،۴۹۹ دلار شروع می‌شود؛ رقمی که پس از کسر اعتبار مالیاتی فدرال به ۱۲،۹۹۹ دلار کاهش می‌یابد.

مقاله‌های مرتبط:

طراحی K27 بسیار ساده است. به‌طور کلی این خودرو ضمن بهره‌گیری از چراغ‌های جلو و عقب گرد، بسیار باریک و کاملا بلند به‌نظر می‌رسد. در داخل، امکانات زیادی به چشم نمی‌خورد و شامل یک صفحه‌نمایش بزرگ سیستم سرگرمی روی داشبورد می‌شود.

مدل دیگر که برای ایالات متحده عرضه می‌شود، Kandi K23 با اندازه‌ی بزرگتر است. این مدل از باتری بزرگ ۴۱/۴ کیلووات ساعت بهره می‌برد و ظرفیت پیمایشی معادل ۲۹۰ کیلومتر دارد. قیمت K23 از ۲۹،۹۹۹ دلار شروع می‌شود که با کسر اعتبار مالیاتی فدرال ۷،۵۰۰ دلاری، این رقم به ۲۲،۴۹۹ دلار کاهش می‌یابد.

کابین و فرمان و نمایشگر سیستم سرگرمی خودروی الکتریکی Kandi K27 برای بازار آمریکا

جانی تای، مدیرعامل Kandi America در بیانیه‌ای گفت:

خودروهای برقی سال‌ها به دلیل كارآیی، پایداری و نوآوری‌شان ارزشمند بوده‌اند. بااین‌حال، داشتن خودروی الکتریکی بزرگ برای اکثر مصرف‌کنندگان درکنار سایر امکانات زندگی مدرن، خسته‌کننده بود. Kandi این شرایط را تغییر می‌دهد و تجربه‌ی خرید خودروی برقی را برای بسیاری از افراد متحول می‌کند. ما در Kandi در حال انجام یک مأموریت هستیم تا خودروهای برقی را برای همه افراد دردسترس قرار دهد. ما با استفاده از این دو مدل، تحولی بزرگ را در صنعت خودروسازی شروع می‌کنیم که به هر فردی امکان می‌دهد بدون درنظرگرفتن وضعیت مالی خود، خودروی الکتریکی معتبر و با تکنولوژی بالا خریداری کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزان‌ ترین خودروی الکتریکی برای بازار آمریکا معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..