تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرنگاران راهیان عرصه خطیر آگاهی بخشی و نیک اندیشان حوزه سترگ اطلاع رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سید محمد موسوی زاده در این پیام، ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و تبریک عید سعید غدیر خم و تهنیت مناسبت روز خبرنگار بیان داشت: خبرنگاران راهیان عرصه خطیر آگاهی بخشی و راویان و نیک اندیشان بلند حوزه اطلاع رسانی هستند و نقش آنان در این عرصه سترگ برای توسعه و تحول جامعه، محوری و اثرگذار است.

وی در این پیام اظهار نموده است: "روز خبرنگار" فرصت ارزنده ای است تا ضمن قدرشناسی از صاحبان قلم و اندیشه، از خبرنگاران، نویسندگان، هیئت تحریریه وکلیه دست اندرکاران امر تکریم شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: خبرنگاران با بهره گیری از ابزارها و شیوه های نوین ارتباطی، زمینه تعامل سازنده و موثرسازمان ها با مردم را فراهم آورده و در تنویر افکار عمومی، نقش ارزشمند و  بی بدیلی ایفا می نمایند.

وی در این پیام از همدلی، همکاری و همراهی اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و رویدادهای صنعت توزیع برق استان به ویژه اطلاع رسانی مناسب موارد مرتبط با گذر از پیک بار تابستانی و همچنین تشویق و ترغیب مشترکان به صرفه جوئی و مصرف بهینه برق، تقدیر به عمل آورده است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرنگاران راهیان عرصه خطیر آگاهی بخشی و نیک اندیشان حوزه سترگ اطلاع رسانی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..