تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Yousician Guitar 4.13.0 – برنامه نوآورانه آموزش موسیقی

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یادگیری موسیقی یکی از بهترین کارهایی است که هر انسان می‌تواند در زندگی خود انجام دهد. اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در یادگیری این هنر وجود دارد، برای همه ممکن نیست که بتوانند این کار را انجام دهند. باز هم در این زمینه فناوری به کمک ما آمده‌ است تا با توانایی‌های خاص خود، یادگیری موسیقی را قابل دسترس‌تر از گذشته کند. 

برنامه  Yousician Guitar, Piano & Bass نرم‎‌افزاری برای یادگیری آسان سازهایی مانند پیانو، گیتار و باس است که در قالب بازی به شما این سازها را آموزش می‌دهد. شما با داشتن این برنامه می‌توانید راحت‌تر از گذشته آموزش نواختن ساز مورد علاقه خود را ببینید.

بیشتر بخوانید

برنامه نوآورانه آموزش موسیقی

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه Yousician Guitar, Piano & Bass اندروید:

یادگیری بسیار آسان پیانو، گیتار، باس و … بیش از ۱۵۰۰ ماموریت و آموزش در قالب بازی‌ها ویدئوهای آموزشی گام به گام هر کدام از سازها تمرین و یادگیری در هر زمانی و تنها در ۱۰ دقیقه دسترسی به بیش از صدها آهنگ برتر و محبوب بررسی و دنبال کردن میزان پیشرفت‌های خود در موسیقی مناسب برای تمامی افراد مبتدی و حرفه‌ای کامل کردن چالش‌های هفتگی و رقابت با میلیون‌ها نفر

تصاویری از  محیط برنامه

 

EssentialPIM  EssentialPIM  EssentialPIM

 • دانلود و مشخصات فایل


دانلود برای اندروید

حجم: 72 مگابايت

نسخه: 4.13.0

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Yousician Guitar 4.13.0 – برنامه نوآورانه آموزش موسیقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..