تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفریحاتی که در سفر به کیش نباید از دست بدهید

تفریحاتی که در سفر به کیش نباید از دست بدهید

کیش یکی از مناطق بی نظیر ایران است که هر ساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی برای بازدید از آن رهسپار این جزیره می شوند. جدای از زیبایی های بصری و مناطق گردشگری مانند موزه ها و شهر تاریخی حریره، تفریحاتی را می توانید در کیش تجربه کنید که در هیچ جای دیگر ایران نمی توان آن ها را یافت. اگر قصد دارید تا به زودی با تور کیش لحظه آخر به این جزیره سفر کنید و به دنبال کسب اطلاعات در رابطه با تفریحاتی هستید که می توانید در این جزیره از آن ها استفاده کنید پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا تفریحاتی را به شما معرفی کنیم که نباید در سفر به کیش از دستشان بدهید. 

تفریحاتی که در سفر به کیش نباید از دست بدهید

کشتی تفریحی کیش

در کشتی های تفریحی کیش، جُنگ و سرگرمی در جریان است. استفاده از کشتی تفریحی یکی از سرگرمی هایی است که به هیچ عنوان نباید در سفر به کیش آن را از دست دهید. قیمت رزرو کشتی های تفریحی ارتباط مستقیمی با نوع غذاها، دسرها و جنگ هایی که برای سرگرمی شما اجرا می شوند؛ دارد.

یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در قیمت رزرو، کشتی است که انتخاب می کنید. کشتی های تفریحی کیش به دو دسته کشتی آکواریوم و کشتی تفریحی تقسیم می شوند. کشتی آکواریوم، کف شیشه ای دارد و پنجره هایش در عمق آب قرار گرفته است. شما می توانید از پشت کف شیشه ای و پنجره های آن به تماشای آبزیان خلیج فارس بپردازید.

کشتی های تفریحی معمولا برای برگزاری جنگ های شبانه شاد استفاده می شوند. بر روی این کشتی ها برنامه های متنوع مانند کنسرت، برنامه های کمدی و… برگزار می شود و یک شب خاطره انگیز را برای شما رقم می زند. بعضی از کشتی های تفریحی که در شب فعالیت می کنند نور افکن های بزرگی دارند که توسط آن می شود آب خلیج فارس را در شب نیز تماشا کرد و از آن لذت برد.

تفریحاتی که در سفر به کیش نباید از دست بدهید

تفریحات آبی کیش

بخش جدایی ناپذیر تفریحات کیش مربوط به تفریحات آبی است که در این جزیره می توانید از آن ها لذت ببرید، در ادامه به معرفی تفریحات آبی کیش خواهیم پرداخت.

غواصی

اگر کنجکاو هستید تا از دنیای زیر آب اطلاعات بیشتری به دست آورید در کیش این فرصت برای شما فراهم است تا با پوشیدن تجهیزات غواصی برای دقایقی به زیر آب رفته و با دنیای زیر آب نیز آشنا شوید. هزینه غواصی در کیش حدود 150 هزار تومان است.

فلای برد

فلای برد وسیله ای است که به یک جت اسکی متصل می شود و با قدرت آب می تواند شما را تا ارتفاع 12 متر بالا ببرد. سرعت عکس العمل و تصمیم گیری در این ورزش پر هیجان نقش پر اهمیتی دارد. هزینه تفریح با فلای برد برای هر 15 دقیقه 260 هزار تومان به ازای هر نفر است.

پاراسل

اگر بگوییم هیجان پاراسل چند برابر بیشتر از دیگر تفریحات آبی جزیره کیش است اغراق نکرده ایم. پاراسل یک چتر است که توسط کابل 150 متری به یک قایق تندرو متصل می شود. این وسیله نشاط آور می تواند شما را تا ارتفاع 500 متری دریا بالا ببرد. هزینه تفریح با پاراسل بسته به ارتفاعی که مایلید تا با آن پرواز کنید متفاوت است.

 70 هزار تومان تا ارتفاع 150 متر

 90 هزار تومان تا ارتفاع 300 متر

 120 هزار تومان تا ارتفاع 500 متر

جت اسکی

جت اسکی یک تفریح آبی پر طرفدار است و اگر تا الان آن را تجربه نکرده اید حتما در سفر به کیش آن را امتحان کنید. سواحل جزیره کیش معمولا مملو از گردشگر است و از این رو بیش از یک جت اسکی به هر خانواده داده نمی شود. هزینه 30 دقیقه جت اسکی سواری در کنار سواحل کیش 100 هزار تومان است.

شاتل

شاتل نوعی تیوپ بادی بزرگ است که روی آب شناور است و با یک قایق کشیده می شود. در شاتل یک یا چند نفر می توانند سوار شوند. این تیوپ بادی هنگام حرکت تکان می خورد و ممکن است سرنشینان آن به داخل آب بیفتند، اما با وجود جلیقه های نجات و گشت های پیاپی نجات در اطراف منطقه ای که در آن شاتل سواری صورت می گیرد این موضوع خطری برای گردشگران ندارد. قیمت شاتل دو نفره برای هر نفر 50 هزار تومان برای مدت زمان 15 الی 20 دقیقه است.

تفریحاتی که در سفر به کیش نباید از دست بدهید

بازی های تفریحی کیش

جزیره کیش برای هر سلیقه ای تفریح مخصوصی داشته و شما با سفر به این منطقه بسته به علاقه و تمایل خود می توانید از انواع تفریحات موجود در این جزیره استفاده کنید. در ادامه به معرفی بازی های تفریحی کیش خواهیم پرداخت.

شهربازی هایپرلند کیش

شهربازی هایپرلند کیش یک شهربازی مجهز، سرپوشیده و بروز است که نمونه آن در ایران کمتر دیده شده است. در این شهربازی کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان می توانند ساعت ها سرگرم باشند و بازی کنند. تجهیزات این شهربازی از آخرین تکنولوژی های روز دنیا است.

برخی از امکانات این شهربازی عبارت اند از:  سینما هفت بعدی، سینما گیم، اولین شبیه ساز خلبانی با چرخش 720 درجه در ایران، لیزر ماز، اتاق فرار، اتاق ارواح سرگردان، ترامپولین و هندیکس، سافت پلی، چرخ و فلک، وسایل فکری و خلاقیت ویژه کودکان

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش که چند سالی می شود کار خود را در این جزیره آغاز کرده است، اکنون میزبان گردشگران زیادی است. لو دادن اتفاقاتی که درون قلعه وحشت رخ می دهد، شاید هیجان تفریح شما را کم کند پس از صحبت بیشتر از داخل این قلعه خودداری می کنیم.

بعد از ورود به قلعه وحشت، فردی به عنوان لیدر، بایدها و نبایدهای مسیر را برای شما شرح می دهد. قیمت قلعه وحشت در مقایسه با دیگر تفریحات کیش ارزان است. این موضوع سبب ایجاد صف های طولانی برای خرید بلیط می شود. هزینه بلیط این مکان وحشت آمیز 40 هزار تومان است.

بولینگ مریم

مجموعه بولینگ مریم در سال 1383 با هدف ایجاد محیطی امن و استاندارد و محلی سالم برای گذراندن اوغات فراغت جوانان تشکیل شد. این مجموعه 16 خط دیجیتالی دارد و سیستم نورپردازی آن Black light است.

در مجموعه علاوه بر بولینگ، میز بلیارد (پیرامیت، ایت بال، اسنوکر) سالن بدنسازی، گیم نت، دنیای بازی و سونا نیز قرار دارند. دنیای بازی که در این مجموعه وجود دارد مخصوص سرگرمی کودکان است. این مجموعه از ساعت 11 تا 2 بامداد میزبان علاقه مندان است.

پرواز های تفریحی کیش

پرواز همیشه هیجان انگیز است، حاا تصور کنید بالای پهنه نیلگون خلیج فارس پرواز می کنید. پرواز با هواپیمای بدون موتور، پرواز با جایروکوپتر و پرواز با کایت موتور دار از جمله پرواز های تفریحی بر فراز کیش و خلیج فارس هستند که پرواز با هر کدام می تواند تجربه و خاطره ای به یاد ماندنی را برای شما بر جای گذارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفریحاتی که در سفر به کیش نباید از دست بدهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..