تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینکه زن مانند مستخدم به مرد خدمت کند در اسلام وجود ندارد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حساب کاربری ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب، که بیانات ایشان درحوزه زنان و خانواده را بازنشر می‌دهد، در آخرین توئیت خود بخشی از بیانات ایشان در حوزه خدمت زنان به مردان در خانه را منتشر کرد.

بر اساس این توئیت رهبر انقلاب این موضوع که زن مانند یک مستخدم به مرد در خانه خدمت کند را از منظر اسلام نفی کرده و عنوان کرده‌اند که زن و شوهر علاقه‌مند به یکدیگر، در کار‌های خانه به هم کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید

در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط صفحه ریحانه را مشاهده می‌کنید:

" رهبر انقلاب: در محیط خانواده، زن و مردی که به هم علاقه دارند، با کمال میل و شوق کار‌های هم را انجام می‌دهند؛ اما انجام دادن از روی میل، غیر ازین است که کسی احساس کند یا اینطور عمل کند که گویا وظیفه زن است که باید مثل یک مستخدم، خدمت مرد را انجام دهد. چنین چیزی در اسلام وجود ندارد. "

اینکه زن مانند مستخدم به مرد خدمت کند در اسلام وجود ندارد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینکه زن مانند مستخدم به مرد خدمت کند در اسلام وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..