تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۸۶.۶ درصدی ارزش معاملات گردشگری جهان

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تراول دیلی نیوز، بر اساس اطلاعات بانک جهانی معاملات داده‌های جهانی (glibal data)، معاملات کل سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری و اوقات فراغت در نیمه دوم ۲۰۲۰ ، به ارزش ۱.۰۹ میلیارد دلار در سطح جهان رسیده است.

این ارزش نسبت به ۳ ماهه قبلی، ۸۶.۶ درصد افزایش داشته است. در مقایسه ارزش معاملات در مناطق مختلف جهان، آمریکای شمالی مقام برتر را به خود اختصاص داده است و کل معاملات آن در ۳ ماهه گذشته، به ارزش ۶۶۶.۹۵ میلیون دلار است.

کشور‌های برتر در زمینه تعداد معاملات نیز ایالات متحده امریکا با ۱۹ معامله، هند با ۹ معامله و چین با ۸ معامله بودند.

از اواخر سه ماهه دوم سال جاری معاملات تأمین مالی گردشگری و تفریحی به ارزش ۱.۶۷ میلیارد دلار در سطح جهان اعلام شد که این رقم در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۴/۶۵ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۸۶.۶ درصدی ارزش معاملات گردشگری جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..