ربات اینستاگرام عضوگرام

بازارچه96

سامانه پیام کوتاه

خرید فالوور و ممبر تلگرام

مطالب مهم

تبلیغات

سایت نیازمندی های بازارچه 96

لینک ساز




ضرورت ساماندهی ناوگان وانت بارها در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در نشست شورای حمل و نقل استان که در استانداری قزوین برگزار شد، کمبود لاستیک و اختلاف سبد وارده و حواله شده را از مهم ترین مشکلات در توزیع لاستیک استان عنوان کرد و گفت: با توجه به بررسی انجام شده تعدادی از اندازه های لاستیک به اندازه کافی نیست و این موضوع باعث طولانی شدن صف انتظار برخی از رانندگان در این بخش شده است.
حق لطفی با اشاره به عدم تطابق تعداد لاستیک با تعداد ناوگان استان اضافه کرد: قزوین استانی استراتژیک در زمینه حمل و نقل است و عدم همخوانی عرضه و تقاضای لاستیک می‌تواند در بلند مدت به نارضایتی رانندگان منجر شود.
او در همین راستا خواستار مکاتبه و پیگیری سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه توزیع لاستیک و شارژ سبد لاستیک شد و گفت: همچنین تشکیل تیمی مشترک و بازدیدهای دوره ای سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل تعزیرات حکومتی، استانداری، راهداری و برخورد قاطع با متخلفان در حوزه لاستیک از دیگر راهکارها برای رفع این عدم همخوانی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در بخش دیگری از این نشست بر لزوم ساماندهی ناوگان وانت بار استان تاکید کرد و گفت: با توجه به تکالیف قانونی مقرر در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور تسهیل فرآیند صدور بارنامه برای وانت بارها و حذف واسطه‌ها در نحوه فعالیت این نوع ناوگان در جاده‌ها سیستم تحت وب صدور بارنامه الکترونیکی وانت بارها راه اندازی شده و نسبت به اطلاع رسانی، شناسایی و صدور کارت هوشمند رانندگان و ناوگان اقدام می شود.
حق لطفی یادآور شد: از این پس جهت دریافت سهمیه عملکردی سوخت، ناوگان وانت بار باید نسبت به اخذ مدارک و اسناد حمل شامل کارت هوشمند راننده و ناوگان و بارنامه جهت حمل محمولات اقدام کند.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ساماندهی وانت بارها اظهار کرد: بر اساس بند پنج مصوبات کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قرار است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای ساماندهی وانت بارها و مدیریت سوخت و پلیس راه نسبت به کنترل اسناد از جمله کارت هوشمند راننده و ناوگان و بارنامه اقدام کند.
حق لطفی در همین راستا خواستار جلب مشارکت فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در اجرای همه جانبه طرح و ارسال بخشنامه از سازمان صنعت، معدن و تجارت به تمام واحدهای تولیدی جهت حمل بار تحت بارنامه شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در ادامه با تاکید بر لزوم جابجایی بار از گمرکات توسط شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان مجاز گفت: حوزه حمل و نقل جاده ای با وجود تلاشهای وصف ناپذیر فعالان این عرصه به خاطر افزایش سرسام آور قیمت قطعات یدکی دچار ضرر و زیان‌های زیادی شده است که شاید همکاری گمرک و صنعت، معدن و تجارت در هدایت حمل تمام بار شرکت‌های تولیدی در چرخه واقعی حمل و نقل جاده ای تا حد زیادی این مساله را جبران کند.
این مقام مسئول افزود: در حال حاضر حدود ۴۰ تا ۵۰ کامیون بدون ورود و دخالت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از گمرک خارج می‌شوند که دلالان آن را بین خودشان توزیع می‌کنند و نمی‌گذارند در چرخه واقعی حمل و نقل قرار گیرد در صورتی که می‌توان با ساماندهی این موضوع به نفع ناوگان حمل و نقل جاده ای بخش زیادی از مشکلات این حوزه را برطرف کرد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت ساماندهی ناوگان وانت بارها در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..