تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین فیلم منتشر شده از کانسپت گوشی‌ iPhone Slide Pro

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال‌ها پیش بسیاری از کاربران مشتاق خرید گوشی‌های کشویی بودند، اما چند سالی است که کاربران نسبت‌ به این گوشی‌ها بی‌تفاوت شده‌اند. به تازگی تصویری از کانسپت‌ آیفون‌ کشویی یا iPhone Slide Pro منتشر شده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. رنگ آیفون اسلاید پرو در تصاویر منتشر شده طلایی مایل به قهوه‌ای است که می‌توان به‌نوعی آن را برنزی نامید.

این کانسپت دارای دو صفحه نمایش است که نمایشگر اول، صفحه اصلی است و نمایشگر دوم، می‌تواند چندین کاربری متفاوت داشته باشد. برای مثال، هنگام تماشای ویدئو در نمایشگر اصلی می‌توان در نمایشگر دوم پیام ارسال کرد، یا فرض کنید شما در حال تماس با فردی در اسکایپ هستید که مجبور می‌شوید به شخص دیگری ایمیل ارسال کنید. این‌ها تنها مثال‌های محدودی از کارایی عالی این گوشی هوشمند است.

در ادامه فیلم منتشر شده از طراحی مفهومی گوشی‌های آیفون اسلاید پرو را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین فیلم منتشر شده از کانسپت گوشی‌ iPhone Slide Pro»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..